10-04-2011, 15:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2011, 15:48 PM ja muutjaks oli volvotar.)
Enamus meil kursseerivatest tsiklitest ei ole meie teede ja tingimuste jaoks üldse sobilikud- soetatakse massipsühhoosi ajel.
Näiteks baikidega algab sõidumugavus al. 130 km tunnis (linnas nikerdamine on üldse "peavalu") ja tšopperi omamine eeldab teatavat elustiili. Isiklikult olen kõik selle läbiteinud ja omanud praktiliselt kõikide klasside mootorrattaid (kokku kümmekond). Minu soovitus on- mõni väiksema enduro, või supermoto (kui rahakott lubab). Ja alati hea investeering on klassik- tüüpi tsikkel (muidugi mitte Eestis, sest siin peab olema võimas, lärmav ja võimalikult plastine "riistapikendus")!
Soovitan enne ostu proovida "passatka`t" (sõiduasend), sest see on sama oluline nagu hea jalats või kiiver.
Margisoovitused oleks: 1.Honda; 2.Yamaha ja Ktm; 3. SuZuki ja Kawasaki
Näiteks baikidega algab sõidumugavus al. 130 km tunnis (linnas nikerdamine on üldse "peavalu") ja tšopperi omamine eeldab teatavat elustiili. Isiklikult olen kõik selle läbiteinud ja omanud praktiliselt kõikide klasside mootorrattaid (kokku kümmekond). Minu soovitus on- mõni väiksema enduro, või supermoto (kui rahakott lubab). Ja alati hea investeering on klassik- tüüpi tsikkel (muidugi mitte Eestis, sest siin peab olema võimas, lärmav ja võimalikult plastine "riistapikendus")!

Soovitan enne ostu proovida "passatka`t" (sõiduasend), sest see on sama oluline nagu hea jalats või kiiver.
Margisoovitused oleks: 1.Honda; 2.Yamaha ja Ktm; 3. SuZuki ja Kawasaki