09-05-2011, 21:59 PM
98% tõenäosusega on tegemist kolvi kinnijooksmisega.
Kui on kasutatud peale N-liidu lõppu toodetud kolbe, siis peab kolvi mõõduga eriti ettevaatlik olema ja paisumispilu katseliselt leidma.
Õlituse puudumisel oleks ta pärast raskelt käinud või päris kinni jooksnud.
Põhjustena võiks veel mainida liiga lahjat segu,karburaatorite vale sünkroniseerimist ja jahutuse puudulikkust(näiteks silindri värvimist).
Õli imbub klapikaane alla mööda tõukureid ja mingit erilist hulka sinna ei satu.
Kui on kasutatud peale N-liidu lõppu toodetud kolbe, siis peab kolvi mõõduga eriti ettevaatlik olema ja paisumispilu katseliselt leidma.
Õlituse puudumisel oleks ta pärast raskelt käinud või päris kinni jooksnud.
Põhjustena võiks veel mainida liiga lahjat segu,karburaatorite vale sünkroniseerimist ja jahutuse puudulikkust(näiteks silindri värvimist).
Õli imbub klapikaane alla mööda tõukureid ja mingit erilist hulka sinna ei satu.