t-25 käigukasti kokkupanek
#2

Revershammasratastesse küll kuidagi diferentsiaali ei mahuta ja polegi vaja. Lõtk reversi koonusülekandes peab ikka olema, muidu tükid taga.Kasutasin vanasti priimapaki pabeririba, lasin selle reversibloki ja vedava koonushammasratta vahelt läbi. Kui kippus hambatippude juurest pakipaberi katki venitama- liiga tihe. Kui paber ainult kergelt laines- vahe suur. Paraja puhul jäi paber terveks, aga hamba külg jättis paberile pressitud jälje. Ja nii mõlema poolega. T.Kirsi mehaaniku käsiraamat 1982 lk 158-162 kirjeldab seda hästi, kasutades pliiribasid. Sealt hammasrattabloki külglõtk vahevõlli suhtes lubatud kuni 0,8 mm. Reversi koonush.r. ja vedava võlli koonushammasratta vahelt läbikäinud pliiribal kõige õhem koht lubatud kuni 1,5 mm, remondil seada 0,3- 0,6 mm remontkomplekti seibide abil.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: hannest - 30-05-2011, 22:49 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: pen.skar - 31-05-2011, 00:26 AM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: hannest - 12-06-2011, 19:20 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: hannest - 19-06-2011, 23:25 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: Talupoeg taluja - 19-06-2011, 23:44 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: hannest - 19-06-2011, 23:55 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: Talupoeg taluja - 20-06-2011, 00:02 AM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: 2715 - 20-06-2011, 10:29 AM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: hannest - 25-06-2011, 19:36 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: 2715 - 26-06-2011, 10:13 AM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: aavu - 20-06-2011, 18:34 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: hannest - 20-06-2011, 19:27 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: pen.skar - 23-06-2011, 21:53 PM
RE: t-25 käigukasti kokkupanek - Autor: metsakohin - 25-06-2011, 22:19 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne