07-06-2011, 23:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2011, 23:11 PM ja muutjaks oli valdo.)
(07-06-2011, 21:56 PM)muusik Kirjutas: Tegu on jah üsna paksu määrdega, ainult laagrite vahele sai mootoriõli pandud kuhu paksem määre ei ulatu. Kas paks määre muudab asja liiga libedaks ning ei luba haarduda? Või pigem sai just määret liiga vähe kuna detailid kulunud? Teine variant kõlab loogilisemalt.
Viit sidurirulli ja nende ümbrust EI TOHI konsistentse määrdega määrida - siis ei hakka see vedama. Laagreid võib, aga ka parempoolset suurt laagrit tagasihoidlikuilt, et see sidurirullidele ei satuks. Mootoriõli, majapidamisõli vms õli vabajooksu sisu jaoks suurepärane asi.
Parempoolset väikest laagrit aga lausa soovitan mingi konsistentsema asjaga (Litol, CIATIM, mkiski Lääne mögi vms) määrida veidi. Eriti selle nõukaaegset varianti, kus on 7 kuuli separaatori sees ja nende erisurve veerepindadele suur (vanematel original-Torpedodel on seal 10 lahtist kuuli ja erisurve veerepindadele väiksem).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18