09-06-2011, 19:25 PM
Mnjah.
Esiteks sa räägid küll juppide vahetamisest ja puhastamisest kuid nagu igasgugune reguleering tegemata. Ehk kui näiteks on kontaktide vahe liiga suur siis see samamoodi ei lase mootoril pöördesse minna kuna intertsi tõttu ei suuda nad tagasi tulla alg asendisse.
Teiseks karburaatoril on segukruvi. Kui see on liiga väljas siis segu liiga rikas ja samamoodi ei lase mootoril peeneks minna ja liiga rikka seguga mootor ka ei tööta õigesti.
Kolmandaks õhuleke tähendab seda just,et lisaks karburaatorile lõõrile tõmmatakse õhku kuskilt mujalt. Kõige enam on seda tunda just tühikäigul kuna siis gaasisiiber kinni ja vaakum kõige suurem. Seega ennem läheb tühikäik paigast ära ja alles siis hakkab täisgaasil töötamist segama!
Neljandaks kontrollida ujukit,et ehk kas nö sulgeb ja avab.
Viiendaks lihtsalt visata peale teine karburaator kui on võtta,sest lisaõhku võib tulla ka kulunud siibri ja trossi ühenduse vahelt!
Kuuendaks kontrolli üle kas väljalaske aken pole kinni kasvanud ja leegitoru oleks ikka korralikult kinni.
Seitsmendaks,kas näiteks vigane kondensaator samamoodi ei või põhjustada mingit süütehälvet? Prooviks võid kasvõi Ziguli jagaja kondeka panna.
Kaheksandaks- värske bensiin ja hea õli sisse ning õiges vahekorras!!!
-------------------
Ise pole küll võrridega väga tegelenud kuigi omasin lapsena ühte D-8 mootoriga.
Praegu aga teenin elatist 2taktiliste väikemootorite parandamisega.
Esiteks sa räägid küll juppide vahetamisest ja puhastamisest kuid nagu igasgugune reguleering tegemata. Ehk kui näiteks on kontaktide vahe liiga suur siis see samamoodi ei lase mootoril pöördesse minna kuna intertsi tõttu ei suuda nad tagasi tulla alg asendisse.
Teiseks karburaatoril on segukruvi. Kui see on liiga väljas siis segu liiga rikas ja samamoodi ei lase mootoril peeneks minna ja liiga rikka seguga mootor ka ei tööta õigesti.
Kolmandaks õhuleke tähendab seda just,et lisaks karburaatorile lõõrile tõmmatakse õhku kuskilt mujalt. Kõige enam on seda tunda just tühikäigul kuna siis gaasisiiber kinni ja vaakum kõige suurem. Seega ennem läheb tühikäik paigast ära ja alles siis hakkab täisgaasil töötamist segama!
Neljandaks kontrollida ujukit,et ehk kas nö sulgeb ja avab.
Viiendaks lihtsalt visata peale teine karburaator kui on võtta,sest lisaõhku võib tulla ka kulunud siibri ja trossi ühenduse vahelt!
Kuuendaks kontrolli üle kas väljalaske aken pole kinni kasvanud ja leegitoru oleks ikka korralikult kinni.
Seitsmendaks,kas näiteks vigane kondensaator samamoodi ei või põhjustada mingit süütehälvet? Prooviks võid kasvõi Ziguli jagaja kondeka panna.
Kaheksandaks- värske bensiin ja hea õli sisse ning õiges vahekorras!!!
-------------------
Ise pole küll võrridega väga tegelenud kuigi omasin lapsena ühte D-8 mootoriga.
Praegu aga teenin elatist 2taktiliste väikemootorite parandamisega.