21-07-2011, 16:32 PM
(21-07-2011, 15:24 PM)unimüts Kirjutas: Sellist pornot minu masinate juures ma teha ei lase. Ja kes teeb see ise kahetseb. Ajutised lahendused ei kõlba, eriti veel, kui kasutan masinat vähe ja tahan minna masina juurde vaid võtit keerama mitte hiljem remontima.
Tean küll mida sa mõtled nende vedrude all. Vladimiri tehase masinate puhul (uuemate alates 1980a) see süsteem toimis, vanematel on nn nõelad seal mis suruvad ja vedrud on vähese tähtsusega. Uuematel vedrud+kuulid= fikseerijad.
Teisalt olen ise juba sellesse masinasse piisavalt raha paigutanud tutika mootori ja tuliuute tänapäeva rataste hankimisega+uus rippsüsteem.
Nüüd käigukasti juurdes on ka enamik hammakaid võlle juba laos olemas. Kuid osa veel puudu - kuna ei tea erinevusi 100%
Samas kuna 2000th tagasi käis ta kapitalis, siis head nahka ei oota ka käimari sisust. Eks seal kõik ole kulunud ja kulunud ja uusi hammakaid kokku panna jälle ei tasu.
Sita peal elamine ei ole minu arvates lahendus. Tuleb masinast parim teha ja siis küll ta töötab jälle.
Rahategemiseks tuleb tööl käia. Põllumajandus peaks ikka hobi olema.
(21-07-2011, 11:57 AM)kapu Kirjutas: Lihtsaim viis - käigukasti korpuse peal, paremal küljel vist, kui nüüd õigesti mäletan, on üks plekist kaan, mille all on väikesed fiksaator kuulid, mida surumas vedrud. Topid neile vedrudele midagi vahele või leiad uued ja tummisemad (mingid russi vedrud mahtusid täpselt originaalidele sisse)... ja lappad selle kaane kokku tagasi.
Kui aitab, on hea. Sest ajutised lahendused ongi need kõige püsivamad.
Igasugune ülejäänud raha allapeksmine sellisele masinale on mõttetus ruudus
Lugesin siin härrasmeeste jutte ja siit kumab mõte,et kallid sõbrad,see õige eesti elu käibki sita peal ja veel väga edukalt......

Liiga hästi tehes kipub tavaliselt ikka midagi p.....sse .... Toon siin elust ühe näite. Tuttav tõi mulle remonti mootorsae. Pusisin siin pool tundi ja jõudsin lõpliku järelduseni-süütepool hukas. Tellisime uue. Ootasime kolm nädalat. Siis panin uue peale. Kõrgepinge juhe oli sellel mudelil nii pandud,et võta hooratas maha ja kuskil seal taga see jooksis,samuti starteri süsteem. Kuna saag suht uus,ei olnud vanal kõrgepingejuhtmel midagi viga,jätsin alles ja vahetasin ainult pooli. Saag korras ja asi tehtud.
Sae omanik aga tahtis veel asja paremaks teha. Kakkus ise kõik lahti ja vahetas selle terve juhtme uue vastu välja. Samas aga lagunes see starteri osa hooratta taga laiali ja mees ei osanud enam saagi kokku panna. Helistas mulle ja tahtis et tal sae korda teen...... Mul endal sellist kommet ei ole,et äsja kordatehtud asja veel korda teen..... Seekord õnnestus mul eemale hoida ja hiljem sain teada,et oli sae ikka kokku saanud,teiste näpunäidete järgi.
Teine näide siis sellest,et olen siin neid vene võrri mootoreid teistele korda teinud ja sõitma saanud. Mootor ühe vana võrri peal stenditud ja puha. Kui keegi külla tuli,andsin veel sõita ka,et mootor korralikult sisse töötaks. Mis siis edasi juhtus? Juhtus see,et andsin mootori klendile üle. See aga kukkus kohe lammutama,silinder maha ja teine peale. Pärast häda,et jõudu pole...Nüüdsest ei anna kellegile garantiid. Praegu käib ja jutul lõpp! Nagu noorte tehnikute klubi......
Kas see nüüd teemasse otse läks,aga lugemist ikka....
Siit siis väike mõte,et liiga heaks pole ka mõtet asja teha.......Võibolla vaatad ikka oma traktori käigukasti sisu üle ja teed vahetuse nende osade piires,mis tõesti vajavad vahetust.
Jõudu!