21-07-2011, 20:02 PM
olukorrast käigukastis:
Eelmine aasta vahetasin mootori. Siduri võlli lasin hüdropumba tagant kinnituskarbist lahti ja vaatasin et käigukasti otsas reeversisse minev võll liigub hea 1cm paremale vasakule - laagrid läbi.
Käigukastiga selline teema veel, et loobib käike välja.
1,3 (üks hammakas) 2 püsib sees, 4 viskab välja, 5 või 6 üks neist igatahes loopis ka välja.
Eelmine aasta sai masinaga kartulimaad küntud ja siis 40meetri peale 2 korda käiku sisse panna oli natu nadi.
Saan aru, et seal see kiirendus hammakas on äär kulunud. ja seetõttu 3,4 lendab välja.
Reversi võllil iseenesest arvatavasti veel ok (sateliithammakad mõtlen)
Võll ise nagadest arvatavasti ära kulunud ja tahaks vahetust ja uusi reguleerseibe.
Kuna masin on väga edukalt veneaja suurema talupidamise üle elanud väheste vigadega siis kurb oli teda laiali ilma suuremate põhjusteta võtta.
Kastis endas mõrasid pole ja tagumised lõppülekande käised istuvad ka ilusti käigukasti küljes ega ole sealt lahkuda üritanud.
Seega ongi, et vaja kasti sisu korraks laiali võtta ja välja vahetada.
Hammakaid olen aastatega piisavalt kogunud ja enamik kohe võtta, mõned tuleb arvatavasti poest juurde hankida, kuid see pole raskuseks (tean hästi, kes kuskilt midagi maale toob)
Kahvlite pealekeevitusest olen kuulnud ja ka näinud. selle fiksaatorkarbi parandamisest aga mitte - hea info mulle. Tavaliselt jääb see võll sinna sisse kinni ja ei liigu- õnneks minul seda probleemi pole.
Hetkel ongi lihtsalt teema selles, et tahaks infot mis erinevused on sees, et saaks selle töö alla nädala tehtud. Kuna masin on hetkel Tartus ja läheks remondi ajaks Viljandimaale, siis raske kiiruga juppe otsida mis on lisaks ka harudased.
Eelmine aasta vahetasin mootori. Siduri võlli lasin hüdropumba tagant kinnituskarbist lahti ja vaatasin et käigukasti otsas reeversisse minev võll liigub hea 1cm paremale vasakule - laagrid läbi.
Käigukastiga selline teema veel, et loobib käike välja.
1,3 (üks hammakas) 2 püsib sees, 4 viskab välja, 5 või 6 üks neist igatahes loopis ka välja.
Eelmine aasta sai masinaga kartulimaad küntud ja siis 40meetri peale 2 korda käiku sisse panna oli natu nadi.
Saan aru, et seal see kiirendus hammakas on äär kulunud. ja seetõttu 3,4 lendab välja.
Reversi võllil iseenesest arvatavasti veel ok (sateliithammakad mõtlen)
Võll ise nagadest arvatavasti ära kulunud ja tahaks vahetust ja uusi reguleerseibe.
Kuna masin on väga edukalt veneaja suurema talupidamise üle elanud väheste vigadega siis kurb oli teda laiali ilma suuremate põhjusteta võtta.
Kastis endas mõrasid pole ja tagumised lõppülekande käised istuvad ka ilusti käigukasti küljes ega ole sealt lahkuda üritanud.
Seega ongi, et vaja kasti sisu korraks laiali võtta ja välja vahetada.
Hammakaid olen aastatega piisavalt kogunud ja enamik kohe võtta, mõned tuleb arvatavasti poest juurde hankida, kuid see pole raskuseks (tean hästi, kes kuskilt midagi maale toob)
Kahvlite pealekeevitusest olen kuulnud ja ka näinud. selle fiksaatorkarbi parandamisest aga mitte - hea info mulle. Tavaliselt jääb see võll sinna sisse kinni ja ei liigu- õnneks minul seda probleemi pole.
Hetkel ongi lihtsalt teema selles, et tahaks infot mis erinevused on sees, et saaks selle töö alla nädala tehtud. Kuna masin on hetkel Tartus ja läheks remondi ajaks Viljandimaale, siis raske kiiruga juppe otsida mis on lisaks ka harudased.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.