t25 käigukast Harkovi tehase masinal
#10

(21-07-2011, 23:06 PM)kapu Kirjutas:  Erilise härdimusega tsiteeriks seda lauset: Rahategemiseks tuleb tööl käia. Põllumajandus peaks ikka hobi olema.

Seda enam ma ei saa aru, miks kandossi lappida.

Enne, kui teemaalgataja suure vihapurskega välja tuleb, siis - võta mu juttu kui kerge tögana. Ja samas elus läbiproovitud praktilise tõena. Usu - vene tehnika on 98 protsendi ulatuses maakeeli öeldes lihtsalt pask. Ja varuosade kvaliteet on üldjuhul pask ruudus. Ainus hämmastav asi on, et selle jama eest küsitakse täiesti kosmilist hinda....
Iga pessimist on elukogenud optimist.

Ega sellel vene tehnikal nii väga hullu polegi. Ennem ma üritasin selgeks teha, mis põhimõtetega vene masin töötab.
Ehk siis mingi piirini on tehnikal ressurssi ja siis tuleb terves tükis välja vahetada.
Kuna minu seisukoht on suht sama. (vahetan suuremaid tükke välja)- jälle parandan. Siis ma ei poolda seda, et iga nädalavahetus oleks näpud õlised. Üks kord tehtud ja siis olgu aastaid vaid hooldus ja pisemad tööd.
Samas rumal eestlane ostab peldikust "ülejäävad jäägid" ka kirve hinnaga ära, siis mis teha- enamik kulusid võin võtta kokku ajalise kuluga vaid uute varuosade otsimisega Eestimaa pinnalt. (teadupärast t25a masinaid on eestis hea mitutuhat tk, siis varuosi veeti ka sisse "rongidega")

Teisalt miks vene masinasse investeerida. Põhjus lihtne. Korralik masin (ma ei räägi siin t25a uuematest mudelitest või samasse hinnaklassi ja kvaliteeti jäävatesse kioti või üldse hiina väikemasinatest) vaid Case, John Deere masinatest. Siis need viimased maksavad ka raha ja mitte vähe.
Kuna Hetkel on mu masinasse läinud enamik raha minu töötundidena ja vast tuhatkond eurot veel otsa juppidena siis ei nurise. Korraliku masina hind, mis vaevatult vastu peab maksab hea 30tuh eurot ja rohkem.

Kriitikat võib väga avaldada, kuid selleks ei pea teemat mul risustama.

Kunagi oli ka mõte autotegijatel. Teha auto, mis ei vajaks varuosi. (selliseid ju olemaski enne 95a väljalastud MB, volvo vanemad mudelid mis sõitsid taksot jne) Siis oli see, et tehas võis pillid kokku pakkida. Kuna toodangut mis 90% kasumit tootis ei olnud enam vaja. Seetõttu ei saagi ehitada pommikindlat masinat eriti veel raha kooner pessimist eestlaseleSmile

Kuid tagasi teemasse ikka. Mis erinevused on käigukasti hammakatel võllidel.
On kellegil veel midagi tarka lisad??

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: unimüts - 20-07-2011, 12:28 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: kapu - 21-07-2011, 11:57 AM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: unimüts - 21-07-2011, 15:24 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: Talupoeg taluja - 21-07-2011, 16:32 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: kapu - 21-07-2011, 23:06 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: unimüts - 21-07-2011, 23:56 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: kopraonu - 21-07-2011, 17:34 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: Basilio - 21-07-2011, 18:31 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: unimüts - 21-07-2011, 18:56 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: unimüts - 21-07-2011, 20:02 PM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: kopraonu - 22-07-2011, 08:12 AM
RE: t25 käigukast Harkovi tehase masinal - Autor: Talupoeg taluja - 22-07-2011, 08:43 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne