04-08-2011, 15:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2011, 16:06 PM ja muutjaks oli heiki.)
Sinu SB on mitme põlvkonna jagu noorem ja otsida sarnasusi 1920.aastate E-seeria mudelitega ei ole mõtet sest neid sisuliselt ei leidu.
Toruraami olemasolu kinnitab pakiraami eesmise osa kinnituskõrv ja poldiaugu suurus, sealtkaudu kinnitub pakiraam poldiga raami mootoritaguse püstoru külge (polt keeratakse raami püsttoru otsast sisse). Järgmise põlvkonna stantsraamiga Luxus 200 ja Luxus 300 mudelitel mis kasutasid identset pakiraami, asus porilaua-pakiraami eesmine kinnituskronstein juba raami küljes. Sinu piltidel olev lahendus oli kasutusel 1928.aastal tootmises olnud E200 mudelil ja ka sama põlvkonna E300 ja Z500 mudelitel. Kusjuures pakiraam oli kõigil kolmel mudelil universaalne, varieerus vaid tööriistakastide olemasolus või puudumises, näiteks E200 ja Z500 kasutasid kahe kandilise kasti asemel silindrikujulist tööriistakasti sadula all ning pakiraamil olid kastide kohad tühjad. Säilinud plekitüki riismed porilaua tagaosas on olnud tugijala fiksaatorklamber, mis välistab E200. Z500 ja Z500 Sport porilaua tagumises osas käis käepide hargile tõstmise lihtsustamiseks ning porilaua esiosa oli oluliselt laiem kui teistel mudelitel. Järgi jääb seega toruraamiga E300.
Silmaringi laiendamiseks - DKW E200 toodeti algselt (aastatel 1925 kuni märts 1928) nimetusega E206 ja kasutati torust pakiraami, st. loogiliselt sobivamat. Pärast 1.aprilli 1928 Saksamaal vastuvõetud uut maksuseadust vähendati mootori kubatuuri endiselt 206cm³ 198cm³'le ja uueks mudelinimeks sai E200, kus lisaks veel mõnele disainimuudatusele võeti muuhulgas kasutusele stantsitud pakiraam. Septembris 1929 asendati E200 uue põlvkonna stantsraamiga Luxus 200 mudeliga, millel jätkati sama pakiraami ja sama mootori kasutamist.
Toruraami olemasolu kinnitab pakiraami eesmise osa kinnituskõrv ja poldiaugu suurus, sealtkaudu kinnitub pakiraam poldiga raami mootoritaguse püstoru külge (polt keeratakse raami püsttoru otsast sisse). Järgmise põlvkonna stantsraamiga Luxus 200 ja Luxus 300 mudelitel mis kasutasid identset pakiraami, asus porilaua-pakiraami eesmine kinnituskronstein juba raami küljes. Sinu piltidel olev lahendus oli kasutusel 1928.aastal tootmises olnud E200 mudelil ja ka sama põlvkonna E300 ja Z500 mudelitel. Kusjuures pakiraam oli kõigil kolmel mudelil universaalne, varieerus vaid tööriistakastide olemasolus või puudumises, näiteks E200 ja Z500 kasutasid kahe kandilise kasti asemel silindrikujulist tööriistakasti sadula all ning pakiraamil olid kastide kohad tühjad. Säilinud plekitüki riismed porilaua tagaosas on olnud tugijala fiksaatorklamber, mis välistab E200. Z500 ja Z500 Sport porilaua tagumises osas käis käepide hargile tõstmise lihtsustamiseks ning porilaua esiosa oli oluliselt laiem kui teistel mudelitel. Järgi jääb seega toruraamiga E300.
Silmaringi laiendamiseks - DKW E200 toodeti algselt (aastatel 1925 kuni märts 1928) nimetusega E206 ja kasutati torust pakiraami, st. loogiliselt sobivamat. Pärast 1.aprilli 1928 Saksamaal vastuvõetud uut maksuseadust vähendati mootori kubatuuri endiselt 206cm³ 198cm³'le ja uueks mudelinimeks sai E200, kus lisaks veel mõnele disainimuudatusele võeti muuhulgas kasutusele stantsitud pakiraam. Septembris 1929 asendati E200 uue põlvkonna stantsraamiga Luxus 200 mudeliga, millel jätkati sama pakiraami ja sama mootori kasutamist.