14-08-2011, 18:07 PM
Sain ka ise veidi targemaks, kui uurisin teisi foorumeid.
Nimelt minu andmed pärinevad järgnevast teemast http://foorum.tsiklitall.org/showthread.php?tid=245
Löik teemast :
1957-1961 : Mudel M1-M (hiline). Mudeli hilisemal ümbertöötamisel loobuti akust ja „elektrikarbist“, varasem "kalasaba" vahetati sigar-tüüpi summuti vastu. Pressitud paagikirja asendamine vesiembleemiga (suures osas kopeerituna firmalt "Maico") toimus ilmselt erinevate partiide kaupa ajavahemikus 1956-1958 (mitmed üksteisele vasturääkivad näited elust enesest). Hilistel mudelitel kasutati esmakordselt pruunika dermantiiniga kaetud sadulaid. Spidomeeter ja signaal paigutati esilaterna korpusesse, varasem "lapik" tulede lüliti asendati unifitseerimisajastul laialt levinud ümara isendiga.
Üldiselt oli M1-M põhikujult väga sarnane brittide BSA Bantam D1 1950a. mudeliga. Uue vedrustusega läks nii nagu ikka : taheti paremat aga välja kukkus...LIIGA PEHME
Seega tundub et asi on ikkagi öiges koosseisus?
Igatahes lähen käin ja vaatan asja üle, kuna tuula valmis enamvähem siis heaaeg uus masin ette vötta.
Timmo
Nimelt minu andmed pärinevad järgnevast teemast http://foorum.tsiklitall.org/showthread.php?tid=245
Löik teemast :
1957-1961 : Mudel M1-M (hiline). Mudeli hilisemal ümbertöötamisel loobuti akust ja „elektrikarbist“, varasem "kalasaba" vahetati sigar-tüüpi summuti vastu. Pressitud paagikirja asendamine vesiembleemiga (suures osas kopeerituna firmalt "Maico") toimus ilmselt erinevate partiide kaupa ajavahemikus 1956-1958 (mitmed üksteisele vasturääkivad näited elust enesest). Hilistel mudelitel kasutati esmakordselt pruunika dermantiiniga kaetud sadulaid. Spidomeeter ja signaal paigutati esilaterna korpusesse, varasem "lapik" tulede lüliti asendati unifitseerimisajastul laialt levinud ümara isendiga.
Üldiselt oli M1-M põhikujult väga sarnane brittide BSA Bantam D1 1950a. mudeliga. Uue vedrustusega läks nii nagu ikka : taheti paremat aga välja kukkus...LIIGA PEHME
Seega tundub et asi on ikkagi öiges koosseisus?
Igatahes lähen käin ja vaatan asja üle, kuna tuula valmis enamvähem siis heaaeg uus masin ette vötta.
Timmo
Ehita, sõida, naudi