K: GAZ 51 süüte probleem
#2

Kas ei peaks mitte vastupidi olema, et mootori töö ajal on variaator süütepoolil vahel süütepooli kaitseks ja starteri andmisel sillatakse variaator ära, et säde käivitamise ajal oleks tugevam? Kooliajast on nii meelde jäänud. Või sain su postitusest valesti aru?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 13:32 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Walter - 18-08-2011, 14:19 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: aavu - 18-08-2011, 16:01 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 16:55 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: aavu - 18-08-2011, 19:41 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: gruppen - 18-08-2011, 17:15 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 17:41 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 22:13 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: h2rra - 18-08-2011, 23:42 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Isapull - 18-08-2011, 23:48 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: taruvaras - 31-08-2011, 11:20 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne