K: GAZ 51 süüte probleem
#4

kontrollin juhtmed ka üle. Walteri jutt õige, ja ongi ju kirjas et peale käivitust on ikka variaator vahelt väljas ehk siis mootori töötamise ajal on ikka tugevam säde. Aga see selleks väljendasin ennast järelikult keeruliselt algul. juhtmed peaks õieti olema sest valesti ei annagi süütepooli peal panna klemmi avad erineva suurusega ja võrdlesin töötava masinaga sellel sama moodi. Aga muutub ka midagi kui panna täiesti tavaline süütepool näiteks sigulli oma?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 13:32 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Walter - 18-08-2011, 14:19 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: aavu - 18-08-2011, 16:01 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 16:55 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: aavu - 18-08-2011, 19:41 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: gruppen - 18-08-2011, 17:15 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 17:41 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Myrka00 - 18-08-2011, 22:13 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: h2rra - 18-08-2011, 23:42 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: Isapull - 18-08-2011, 23:48 PM
RE: K: GAZ 51 süüte probleem - Autor: taruvaras - 31-08-2011, 11:20 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne