24-08-2011, 22:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2011, 22:38 PM ja muutjaks oli Timm.)
Las saavad teisedki targemaks.
Detail (nimega Mollerupi õlitusseade, muuseas) võib olla mistahes auruliikuri küljest. Veduri jaoks õli kogus väike. Ilmselt on asi pärit siiski mingi vanema lokomobiili või isesõitja pealt. Laevale sellist asja ei omistaks, seal rohkem püstasetusega mootorid.
Siin üks korralikum variant:
![[Pilt: Mollerups_Lub_2.jpg]](http://www.prestonservices.co.uk/Mollerups_Lub_2.jpg)
Hästi on näha ka pumba kolb. Huvitav, kas ksf! Näkisepa õlitusseadmel on see kolb sügaval kere sees või pole seda üldse?
Detail (nimega Mollerupi õlitusseade, muuseas) võib olla mistahes auruliikuri küljest. Veduri jaoks õli kogus väike. Ilmselt on asi pärit siiski mingi vanema lokomobiili või isesõitja pealt. Laevale sellist asja ei omistaks, seal rohkem püstasetusega mootorid.
Siin üks korralikum variant:
![[Pilt: Mollerups_Lub_2.jpg]](http://www.prestonservices.co.uk/Mollerups_Lub_2.jpg)
Hästi on näha ka pumba kolb. Huvitav, kas ksf! Näkisepa õlitusseadmel on see kolb sügaval kere sees või pole seda üldse?