#17

Tere! Vabandust,et vana teema üles soendan,kuid ei saa suud mitte lahti tegemata jätta....
Nimelt keegi siin eelpool mainis Perkins 2,7 l. mootori kohta,et peab suure kaarega mööduma.....
Tegelt tahan selle mootori kohta ainult head rääkida. Olen sellise bussiga nagu LT-28 vuranud juba aastast 1993. Kuigi jah,buss on tehnilistel põhjustel seisnud ka 6 aastat...ehk siis varuosade ootel. Selle Perkins mootori puhul on kõige nõrgem külg varuosade saadavus. Tegemist on siis katse-eksemplariga,mida toodetud kusagil 300 mootori ümber(võibolla liialdan). Nii mulle kunagi öeldi Perkinsi osadega tegelevast firmast. See mootor on küllaltki töökindel. Kõige nõrgem koht tundub olema plokikaan. Miks kaaned lõhki lähevad,selleks on palju põhjusi. Nimelt on selle mootori jaoks tehtud liiga väike radikas. Ideaalis asi toimib,kuid suvel palavaga ei jahuta enam ära. Põhipõhjus on osade vanus! Radikas on katlakivi täis ja radika vaheribid katki või sodi täis. Järgmine viga on selles,et kõik lõdvikud,torud,termostaat ja andur on lihtsalt vananenud. Üks väike vääratus ja kaan jälle lõhki. Eks muidugi iga malmist plokikaanega mootor ei taha kuuma saada. Sellest tuleb hoiduda.
Näiteks küttepumbaga ei ole üldse muret olnud. On kannatanud isegi vanat vene naftat millel pigi sees. Samuti see happediisel ei ole paha teinud.
Selle mootoriga kannatab sõita pea lõpmatuseni. Olen sõitnud aastaid läbitöötanud õliga ja see ei ole teinud vändavärgile ka miskit paha. Kokku pole jooksnud. Ikkagi Inglaste värk.
Kui nüüd veel mõelda,mis sellel mootoril läbi on läinud,ei tule muud meelde,kui et kunagi läks üks kolb lõhki. See sai siis uuesti kokku keevitatud. Eks klappidega on ka tulnud tegeleda aga see käib asja juurde.
Mis puudutab selle bussiga sõitmise mugavusi,siis peab ütlema,et see mootor on hirmus lärmakas ja väsitab. On ka minek pisut rohmakas ja kiirendus aeglane. Samas kas sõidad tühjalt,või koormaga,siis pole eriti palju vahet märgata. Traktor on traktor.
Olen näinud samasugust,kuid veidi suuremat mootorit kuskil kombaini peal. Nii et on tehtud ka veidi suurema kubatuuriga mootorit.

Kui kellegil nüüd vedeleb sellisele mootorile miskeid osi,siis võib kõike pakkuda. Samuti neid osi,mis on seotud selle autoga,millel samasugune mootor peal olnud.
Tänan.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
VW LT - Autor: Trike - 18-04-2006, 10:36 AM
RE: VW LT - Autor: Trike - 18-04-2006, 23:24 PM
RE: VW LT - Autor: VOLVO CLUB - 19-04-2006, 07:12 AM
RE: VW LT - Autor: 90Deville - 19-04-2006, 08:23 AM
RE: VW LT - Autor: Trike - 19-04-2006, 12:47 PM
RE: VW LT - Autor: Trike - 19-04-2006, 13:06 PM
RE: VW LT - Autor: pppp - 19-04-2006, 13:41 PM
RE: VW LT - Autor: Trike - 19-04-2006, 19:08 PM
RE: VW LT - Autor: pppp - 20-04-2006, 18:52 PM
RE: VW LT - Autor: maniwald - 20-04-2006, 20:24 PM
RE: VW LT - Autor: Trike - 21-04-2006, 12:55 PM
RE: VW LT - Autor: pppp - 21-04-2006, 14:19 PM
RE: VW LT - Autor: Trike - 21-04-2006, 13:42 PM
RE: VW LT - Autor: Trike - 21-04-2006, 14:58 PM
RE: VW LT - Autor: pppp - 21-04-2006, 17:51 PM
RE: VW LT - Autor: Trike - 22-04-2006, 19:01 PM
RE: VW LT - Autor: Talupoeg taluja - 28-08-2011, 19:26 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne