Gaz 51 karburaatori reguleerimine
#4

Mul ei ole konkreetne karpa hetkel silme ees, aga tööpõhimõte on neil kõigil üks ja sisulist erinevust reguleerimise protseduuris ei ole.
Ühes kruvist, millega reguleeritakse tühikäigu pöördeid ja mis mõjutab segusiibri avatust, keeratakse esmalt pöörded nii madalaks kui vähegi võimalik. Seejärel otsitakse teisel kruvil (koonusega kruvi tühikäigu segukoostise reguleerimiseks) selline asend, kus mootor töötab kõige kõrgematel pööretel ehk kõige ühtlasemalt. Seejärel keeratakse sedasama segukoostise kruvi niipalju sissepoole, et leida asend kus pöörded kohe-kohe hakkavad langema - nii saavutatakse vähim CO sisaldus. Lõpetuseks keeratakse esimesest (tühikäigu pöörete) kruvist ettenähtud tühikäigu pöörded. Nii lihtne ongi.

Eelnevalt on vaja panna paika õige süütemoment, ujukitase kindlasti õigeks mis otseselt mõjutab tühikäigu segukoostist ning sulgeda karpa lahtised vaakumotsikud, kui selliseid leidub (karteri tuulutuse väike ring vms.)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz 51 karburaatori reguleerimine - Autor: altraditional - 06-09-2011, 08:45 AM
RE: Gaz 51 karburaatori reguleerimine - Autor: aavu - 06-09-2011, 18:45 PM
RE: Gaz 51 karburaatori reguleerimine - Autor: altraditional - 07-09-2011, 10:12 AM
RE: Gaz 51 karburaatori reguleerimine - Autor: heiki - 07-09-2011, 17:16 PM
RE: Gaz 51 karburaatori reguleerimine - Autor: Raudpats - 07-09-2011, 20:10 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne