28-09-2011, 10:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2011, 10:32 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
Mõtteid:
Ei näe piltidelt, kus on mootor-käigukast komplekti tagumised padjad. Eesmisi näen. Kui tagumised padjad on liiga mootorile lähedal - näit. joonel käigukast-sidurikoda. hakkabki käigukasti tagumine osa, mida pikendab omakorda veelgi väljaulatuv ketiratas, pikalt vibutama juba väikese patjade läbivajumise juures. Järsku annaks käigukasti võimalikult tagumise osa ja sillakorpuse (või hädakorral raami) vahele aretada reaktiivvarda. Näiteks sellise näoga, nagu on traktorite ülemine hüdrosüsteemi tõmmits. Müra ja vibra võib seejuures tugevamaks minna, kuid ketirataste vahe on konstantne.
Esi ja tagasilla vahele võiks aretada Niva jaotuskasti. Selle võllid väljuvad ilusti vastaspooltelt, omab aeglasemat käiku ülekandega umbes 2 ja vedav võll siseneb kasti kõrgemalt, järsku ei olekski siis enam ketti tarvis. (eieiei - jabur mõte, liiga kiire saab!) Miinusteks - Ei ole aimugi, kas sinna vahele ära mahub. Kardaanid tuleb ümber teha.
Keskliigend kõigub. Kas loksub kardaaniristist aretatud asjandus, või telgliigend. Risti puhul saan asjast aru - mõõdud liiga väikesed. Lõtku pole vajagi, paenub juba niisama läbi. Telgliigend peaks küll õigetes prportsioonides perfektselt toimima, olen isegi analoogseid ehitusi näinud, pole probleemi. Ei näe küll mõtet hakata tagasilda kiige peale ümber ehitama. Pigem suurendaks käändliigendi mõõte.
Paigaldada esiveolise mootor koos käigukastiga. Suur miinus- kogu eelnev töö tuleks maha lammutada. Esiveolise käigukast jääks kahe silla vahele, üks pooltelg suunduks esisilda, teine tagasilda, ülekandearvud peaksid klappima. Saab veel valida kontseptsioone mootor ees, või mootor taga. Automaatkastiga variant, nagu eespool Ksf! 2715 välja pakkus, oleks eriti eksklusiivmudel. Ghia variant? Koos nahksisu, hüdrorooli, keskdifferentsiaali blokeerimise, konditsioneeri ja ksenoontöötuledega oleks päris närvekõditav projekt.
Väike arutlus mitte küll samal teemal oli siin: Link
Ei näe piltidelt, kus on mootor-käigukast komplekti tagumised padjad. Eesmisi näen. Kui tagumised padjad on liiga mootorile lähedal - näit. joonel käigukast-sidurikoda. hakkabki käigukasti tagumine osa, mida pikendab omakorda veelgi väljaulatuv ketiratas, pikalt vibutama juba väikese patjade läbivajumise juures. Järsku annaks käigukasti võimalikult tagumise osa ja sillakorpuse (või hädakorral raami) vahele aretada reaktiivvarda. Näiteks sellise näoga, nagu on traktorite ülemine hüdrosüsteemi tõmmits. Müra ja vibra võib seejuures tugevamaks minna, kuid ketirataste vahe on konstantne.
Esi ja tagasilla vahele võiks aretada Niva jaotuskasti. Selle võllid väljuvad ilusti vastaspooltelt, omab aeglasemat käiku ülekandega umbes 2 ja vedav võll siseneb kasti kõrgemalt, järsku ei olekski siis enam ketti tarvis. (eieiei - jabur mõte, liiga kiire saab!) Miinusteks - Ei ole aimugi, kas sinna vahele ära mahub. Kardaanid tuleb ümber teha.
Keskliigend kõigub. Kas loksub kardaaniristist aretatud asjandus, või telgliigend. Risti puhul saan asjast aru - mõõdud liiga väikesed. Lõtku pole vajagi, paenub juba niisama läbi. Telgliigend peaks küll õigetes prportsioonides perfektselt toimima, olen isegi analoogseid ehitusi näinud, pole probleemi. Ei näe küll mõtet hakata tagasilda kiige peale ümber ehitama. Pigem suurendaks käändliigendi mõõte.
Paigaldada esiveolise mootor koos käigukastiga. Suur miinus- kogu eelnev töö tuleks maha lammutada. Esiveolise käigukast jääks kahe silla vahele, üks pooltelg suunduks esisilda, teine tagasilda, ülekandearvud peaksid klappima. Saab veel valida kontseptsioone mootor ees, või mootor taga. Automaatkastiga variant, nagu eespool Ksf! 2715 välja pakkus, oleks eriti eksklusiivmudel. Ghia variant? Koos nahksisu, hüdrorooli, keskdifferentsiaali blokeerimise, konditsioneeri ja ksenoontöötuledega oleks päris närvekõditav projekt.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.