28-09-2011, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2011, 12:59 PM ja muutjaks oli Tift.)
Tagumised padjad on sidurikarteri ja käigukasti vahel ehk sidurikarteri käigukastipoolne ots omab väikseid kõrvakesi mõlemal pool. Kuskil pildil on ka näha, vist seal, kus on peal bensupaak tagantpoolt,
![[Pilt: paak1.jpg?w=450&h=600]](http://repsud.files.wordpress.com/2010/02/paak1.jpg?w=450&h=600)
samuti on kõrvakesi näha sidurikarteri pildil, küll ainult parempoolset, kuid aimu saab.
Ümberehitus tuleb kõne alla nagunii, sellest ei ole pääsu ja see on plaanis, seepärast on igasugused mötted väga teretulnud.
Keskliigend loksub jah päris tugevalt telgliigendist, kardaanirist ise ei anna piuksugi järele, on teine saand tunda juba igasuguseid tõukeid ja tõmbeid ja jõnksatusi ning raksatusi.
Igatahes kaalun variante:
1. mootor taha ja tööriistad ette - sahk, kahveltõstuk, frontaallaadur ja veel midagi, vahest mingi variant heina niitmiseks ja võsa hävitamiseks.
2. Kõik laiali ja vormistada totaalselt uus projekt klassikalisel viisil:
mootor ette, käigukastid ja muu stuff koos reversiga, raam jäik ja esisild tavaline. Plussiks see, et enamjaolt on komponendid olemas ja jääks midagi ülegi
. Mootor tuleks muretseda teine igal juhul, mõtted liiguvad 2-pütase diisli poole - sel ikkagi pöörded normaalsed ja väändemoment mehisem madalamatel pööretel. Pole vaja nii palju muret tunda ülekandearvude pärast kah.
![[Pilt: paak1.jpg?w=450&h=600]](http://repsud.files.wordpress.com/2010/02/paak1.jpg?w=450&h=600)
samuti on kõrvakesi näha sidurikarteri pildil, küll ainult parempoolset, kuid aimu saab.
Ümberehitus tuleb kõne alla nagunii, sellest ei ole pääsu ja see on plaanis, seepärast on igasugused mötted väga teretulnud.
Keskliigend loksub jah päris tugevalt telgliigendist, kardaanirist ise ei anna piuksugi järele, on teine saand tunda juba igasuguseid tõukeid ja tõmbeid ja jõnksatusi ning raksatusi.
Igatahes kaalun variante:
1. mootor taha ja tööriistad ette - sahk, kahveltõstuk, frontaallaadur ja veel midagi, vahest mingi variant heina niitmiseks ja võsa hävitamiseks.
2. Kõik laiali ja vormistada totaalselt uus projekt klassikalisel viisil:
mootor ette, käigukastid ja muu stuff koos reversiga, raam jäik ja esisild tavaline. Plussiks see, et enamjaolt on komponendid olemas ja jääks midagi ülegi
