28-09-2011, 13:18 PM
(24-09-2011, 22:07 PM)Tift Kirjutas:Selle liigendi võimalikule purunemisele tasub tähelepanu pöörata, sest kui see sõidu ajal puruneb võib "traktoristil" üsna kehvasti minna.(24-09-2011, 21:53 PM)kass Kirjutas: ... kinnikeevitatud kardaaniristist sipelgapiht kaua ei kesta, muidugi kui just mööda laudsiledat pinda ei kulgeta.
Täiesti võimalik, ei vaidle üldse vastu. See "sõlm" ei ole tegelikult ka minu väljamõeldis vaid sain koos niiöelda "projektiga" kaasa. Mõtlesin, et ei hakka teda veel ringi tegema, sest esialgu täidab oma ülesande. Uudishimu rahuldamiseks, kuidas selline asi üleüldse käitub, sobib see "sipelgapiht" päris hästi. Momendil on siis ühes kohas nii pööramisliigend kui ka käänamisliigend. See kooslus, nagu hiljuti selgus, ei ole siiski kõige parem. Oleks võinud tagasilla kiigele panna.. Mida tulevikus võib ka muidugi veel teha.
Kuulu järgi oli nõukaajal "saksatraktorite" poomidega seda juhtunud, et kui veokastis pidevalt "kive" veeti, siis ühel heal päeval laks see krõpsti pooleks ja roolis olnu sai teinekord ka kabelimatsu..