17-10-2011, 21:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2011, 21:45 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(16-10-2011, 22:52 PM)krossifänn Kirjutas: Kui selles 60 liitris on enamuses bensiin - siis oleks ikka lihtsamMeenub nõuka-aja lõpp kui bensaini saada polnud ja sõideti mingi seasolgiga. Üks asi, mida bensiini sisse lisatud diiselküte või lennukipetrool kindlasti teeb, on küünalde tahmamine. Tahm on rasvane, kleepuv ja rõve. Nõetumise tulemusena hakkab küünal seest "üle taguma" ja mootor puterdama. Puhastamine on suht tülikas. Vaja on liivapritsi või siis leeklambiga puhtakspõletamist.
bensiinimootoris ära kasutada. Sai siis üht segu lisatud oma autole.Bensukas Scorpa.Käivitus ilusti aga erksust enam polnud ja suitses parasjagu.Sai siis puhast bentsu peale võetud ja kõik OK.Vähehaaval sai see segu aga kõik läbipõletatud.
Uuematele autodele siiski ei soovitaks
Mäletan seda hästi seepärast, et olin tol ajal autoelektrik ja mulle toodi selliseid käkistunud küünlaid puhastada iga päev.
Et siis lisada tuleks sellist segakütust bensiinile õige vähehaaval ja olla valmis ebameeldivusteks nagu ntx hõõgsüüde.
Parim soovitus on minu arust Talupoeg Talujal. Vene traktor põletab ära kõik, mis tule külge võtab!
Suht hästi põletab igasugu s***a ka kahetaktiline, soovitavalt vene oma. Seal temperatuur kõrgem ja tahm nii kergesti ei teki. Tädipoeg, kadunuke, lõikas vahel Družbaga metsa nii õlirikka kütuseseguga, et metsaalune oli sinine ja sääsed surid...
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.