T-40AM - MTZ 52
#7

Eelsoojendusküünalde üleskütmine võtab ikka hulga voolu(seega tuleb parkida plokisoojenduspistiku juurde nagu sotstöötaja elektromobiil). Ja kui St 212 asemel kaasaegne, reduktoriga starter istutada, on asjal veel jumet.
PS Mtz 52 D240 mootoriga on alati parem variant, kui 82 kogu oma kulunud hüdrojamadega.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-40AM - MTZ 52 - Autor: samlok - 01-11-2011, 22:52 PM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: metsakohin - 02-11-2011, 00:07 AM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: Renatus - 02-11-2011, 00:26 AM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: samlok - 02-11-2011, 00:37 AM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: v6sa - 02-11-2011, 13:32 PM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: vorrimen - 02-11-2011, 20:03 PM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: pen.skar - 02-11-2011, 20:26 PM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: samlok - 02-11-2011, 20:44 PM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: 2715 - 03-11-2011, 00:38 AM
RE: T-40AM - MTZ 52 - Autor: samlok - 03-11-2011, 01:05 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne