05-11-2011, 20:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2011, 22:18 PM ja muutjaks oli tõnn.)
Esi amordis õli vahetamiseks tuleb esitulel pealmine kate maha võtta.
Amordi peal on korgid, mille all ei ole vedrud nagu iz`il, et keerad välja ja enam tagasi ei suru.
Amordi allosas on väiksed poldid, esiratast ära võtma ei pea.
Keerad poldi võimalikult lahti, kuni poldi pea läheb vastu esirattavõlli ja kui nüüd kruvikeerajaga poldipead ülespoole suruda, hakkab vana õli välja jooksma.
Peale diisliga loputamist keerasin poldid kinni tagasi ja ülevalt kallasin 300ml mõlemasse torusse paksemat hüdraulika õli peale veidi tugev jäi, kuid parem kui enne oli.
Mina muidugi võtsin esiratta alt ära.
Ja siis kõik kokku tagasi.
Ehk keegi seletaks, kuidas kolvist sõrme välja pressida ja kepsust sõrmepuksi vahetada?
Kas osta uus puks, või lasta treialil teha?
Kas pressida kuumutatud kepsust puksi välja või saab ka "õue temperatuuril"
Amordi peal on korgid, mille all ei ole vedrud nagu iz`il, et keerad välja ja enam tagasi ei suru.
Amordi allosas on väiksed poldid, esiratast ära võtma ei pea.
Keerad poldi võimalikult lahti, kuni poldi pea läheb vastu esirattavõlli ja kui nüüd kruvikeerajaga poldipead ülespoole suruda, hakkab vana õli välja jooksma.
Peale diisliga loputamist keerasin poldid kinni tagasi ja ülevalt kallasin 300ml mõlemasse torusse paksemat hüdraulika õli peale veidi tugev jäi, kuid parem kui enne oli.
Mina muidugi võtsin esiratta alt ära.
Ja siis kõik kokku tagasi.
Ehk keegi seletaks, kuidas kolvist sõrme välja pressida ja kepsust sõrmepuksi vahetada?
Kas osta uus puks, või lasta treialil teha?
Kas pressida kuumutatud kepsust puksi välja või saab ka "õue temperatuuril"