06-11-2011, 01:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2011, 19:20 PM ja muutjaks oli krossifänn.)
Tere.Olin ise ka nooruses hull tsikli ja eriti Jawa fänn
Sattusin esimest korda lugema seda teemat(Jawa 350/360 1971).
Aastal 1989 sain ka Jawa omanikuks.Tegu siis sama mudeliga ja väljalaskeaastaks samuti 1971."Jawkin" on iseenesest veel alles aga pole aastat 15 või rohkemgi enam asjaga tegelenud.Otsisin ka passi üles.Koorikkaantega nagu tollal oli.Andmed passis siis sellised:
Jawa-350,va.1971, mootori nr.288516 ,raami nr.256522.
Tahaks natuke vastu vaielda ksf.unimütsi sellele väitele:
( olen selle 6v vandunud väga palju, voolu ei ole piisavalt ja masin ei käivitu hästi. Olgu aku nii hea kui tahes ei pruugi originaal süsteem hästi töötada)
Käivitamise poolest nii palju et ükskord kadus aku sõidu pealt ära
Kusjuures ise ei märkand midagi.No see akukarbi luuk oli lihtsalt väsinud ja käis kergelt lahti ning aku polnud kinnitatud.Leidsin hiljem aku üles aga see oli katki mis katki
No aga sõita vaja ja akut polnud tol ajal kuskilt saada.Väga defitsiit. Käivitamine hakkas olema siis selline- ilma igasuguse vooluallikata.Tõmbasin esimese käigu rauda-pedaal käivitusasendisse.Sidur peale ja jooksin tsiklile kerge hoo sisse.Siis lasin siduri lahti ja samaaegselt hüppasin jalaga käivituspedaalile.
Asi käivitus alati-ole aint mees, hoia kinni ja hüppa sadulasse.Samas
paljud uuemate"Jawkinite"omanikud imestasid.Lükka palju tahad,ilma vooluta ikka käima ei lähe.
Kusjuures nagu tol ajal kombeks oli vaja ikka pilli uuemaks tuunida:
Taha topelttuled pluss suunatuled.Suunarelee jms.siis juba 634 omad.Siis jäi küll genekas nõrgaks
Näit pidurdades ja pöördele minnes pidi ju "genka"kõik selle jandi ära toitma.
Mõni aasta tagasi ajas vennapoeg"Jawkini" uuesti käima.Ta ei viitsind seda lükkamis-lendstarti teha vaid pani peale mingi väsinud akudrelli aku.Siis sai inimesekombel vändast käima lüüa.
Panen mõne pildi ka.360/634 hübriid nagu ta oli.Pildid tehtud siis
22aastat tagasi vahetult enne vene kroonu minekut.

Aastal 1989 sain ka Jawa omanikuks.Tegu siis sama mudeliga ja väljalaskeaastaks samuti 1971."Jawkin" on iseenesest veel alles aga pole aastat 15 või rohkemgi enam asjaga tegelenud.Otsisin ka passi üles.Koorikkaantega nagu tollal oli.Andmed passis siis sellised:
Jawa-350,va.1971, mootori nr.288516 ,raami nr.256522.
Tahaks natuke vastu vaielda ksf.unimütsi sellele väitele:
( olen selle 6v vandunud väga palju, voolu ei ole piisavalt ja masin ei käivitu hästi. Olgu aku nii hea kui tahes ei pruugi originaal süsteem hästi töötada)
Käivitamise poolest nii palju et ükskord kadus aku sõidu pealt ära


Asi käivitus alati-ole aint mees, hoia kinni ja hüppa sadulasse.Samas
paljud uuemate"Jawkinite"omanikud imestasid.Lükka palju tahad,ilma vooluta ikka käima ei lähe.
Kusjuures nagu tol ajal kombeks oli vaja ikka pilli uuemaks tuunida:
Taha topelttuled pluss suunatuled.Suunarelee jms.siis juba 634 omad.Siis jäi küll genekas nõrgaks

Mõni aasta tagasi ajas vennapoeg"Jawkini" uuesti käima.Ta ei viitsind seda lükkamis-lendstarti teha vaid pani peale mingi väsinud akudrelli aku.Siis sai inimesekombel vändast käima lüüa.
Panen mõne pildi ka.360/634 hübriid nagu ta oli.Pildid tehtud siis
22aastat tagasi vahetult enne vene kroonu minekut.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn