12-11-2011, 18:09 PM
(12-11-2011, 12:27 PM)Kroomtiib Kirjutas: Pane 2T õli ikka 1:50 . Mul sõber ka ei uskunud,et nii vähe võib panna.LisasTere. Sekkun teemasse sest isegi kunagi selle "pilliga"sõitnud.
siis 1:20 oi seda suitsu ja õli jooksis summutist.Tol ajal olid kehvemad õlid.
Mis õli ja bensu segamisse puutub siis ei oska tarka nõu anda

Vjatka Elektron oli mu vanemal vennal ja tema kroonusoleku ajal sai igasugu trikke sellega tehtud.Bensu ja õliga oli kogu aeg mingi jant.
Kord ei olnud üht siis teist.Meenub et sain puhast benssu kuskilt(76) aga õli polnud jälle

Sitta kah-segasin bensu sisse ja tuld ! Toss oli ikka jube mis tagant tuli aga peaasi et liikus ja mootorit kotti ei lasknud.
Käisin ka tol ajal Tartus Vaksali tn.poes juppe nillimas.Seal polnud praktiliselt midagi sihukesele aparaadile.
Kolvirõngad vahetasin 175ste vastu.(neid oli saada). Natuke tuli lihtsalt rõngaste otstest maha viilida/lõigata muidu ei mahtund sisse.
Elektroonika poole pealt oli nõrgim lüli see elektronsüüteblokk.
Kord juba (sädeme puudumise pärast) teele jäänuna- oli alati kaasas mõni türistor.Vähemalt sel ajal kutsuti neid asju nii ja mis olid eriti kuum kaup näit värvusmuusikal. Enamus sõprade pool kuhu käisin oli tinutuskolb olemas ja see türistori vahetus käis ruttu.
"Matsu panemises" oli Vjatka ikka võrratult turvaline.Laiad plekid kahel pool mis läksid küll tiba kõveraks aga sai alati tagasi koputatud.Ei mingit ohtu et jääd jalgapidi kuhugi lingi/hoova või kuuma summuti vahele kinni.(kusjuures sel aparaadil oli käiguvahetus ise ümber ehitatud.need 3 käiku käisid ikka jalaga mitte "rutskaga"nagu originaalis).
Meenub mats kus sõitsime kolmekesi ja miskit läks kurvis nihu.No meie lendasime kõik koos selle kondli/mootorikattega ühes suunas ja roll ise edasi

No nüüd läks väga nostalgiaks aga edu Vjatka-Elektronikga tegelemisel !
Kusjuures nõuka-ajal oli rolleri pluss veel see,et ei pidand ülevaatusel käima. Näit.125"Minski" mees pidi...

Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn