15-11-2011, 16:36 PM
Kõik õiged ohutustehnika võtted on juba eelnevalt üles loetud, jääb üle vaid niisama muliseda.
Kui ZILi mootoril oli juba paar tiiru peale keeratud, siis "unusid" kõik ohutustehnika võtted ja sai vänta antud kahe käega. Kuspool need põidlad olid, kes seda enam teab. Ja üks käsi oli raudselt puudu, mis higi silmist ära viskaks.
Vändast tuleb hoida nii kõvaste kinni, et mootorit tagasi lüües ei tee käele haiget. Keerab kas vändale tiiru peale, või lööb auto kummuli.
Kui ZILi mootoril oli juba paar tiiru peale keeratud, siis "unusid" kõik ohutustehnika võtted ja sai vänta antud kahe käega. Kuspool need põidlad olid, kes seda enam teab. Ja üks käsi oli raudselt puudu, mis higi silmist ära viskaks.
Vändast tuleb hoida nii kõvaste kinni, et mootorit tagasi lüües ei tee käele haiget. Keerab kas vändale tiiru peale, või lööb auto kummuli.
