12-12-2011, 11:53 AM
Mul see tünn tüüpi väike liivaprits ja päris õigesti ta soodaga ei tööta, viimane kipub tükki minema ja 100 muud häda.
Aga nagu ma ütlesin, et hädaolukorras ja pole viitsinud süveneda ka...niiet, be my guest. Ja kui SBB-st konurentsivõimelisemat hinda suudad küsida (terve kere väljast teha), olen oma kolaga kohe kohal ka..
Kolasin nyyd vahepeal netis ja eastwoodi toodangust leidsin nö. liivapritsi muutmis sooda laskmiseks kiti.Seal siis tuleb pritsil alumine osa (doseerimis regulaator)vahetada natuke teistsuguse vastu ja pidi saama lasta,kirjelduses oli ka öeldud et ummistused tekkivad sooda puhul väga kergesti kui vähegi niiskust saab(liiva puhul tekib veits aeglasemalt)seega niiskuseemaldaja(d) väga oluline,minu omal pritsi küljes olemas aga peaks panema ka kompressorile sest kui paar tundi jutti lasta siis hakkab ikkagi liiva ummistus tekkima just niiskuse toimel,aitab korra läbi puhumine.SBB hindadest ei tea ja uurin antud võimalust just sellepärast kas võimalik muuta,ilmselt plaan tellida see convert kit ja siis proovida kuidas toimib.
Aga nagu ma ütlesin, et hädaolukorras ja pole viitsinud süveneda ka...niiet, be my guest. Ja kui SBB-st konurentsivõimelisemat hinda suudad küsida (terve kere väljast teha), olen oma kolaga kohe kohal ka..
Kolasin nyyd vahepeal netis ja eastwoodi toodangust leidsin nö. liivapritsi muutmis sooda laskmiseks kiti.Seal siis tuleb pritsil alumine osa (doseerimis regulaator)vahetada natuke teistsuguse vastu ja pidi saama lasta,kirjelduses oli ka öeldud et ummistused tekkivad sooda puhul väga kergesti kui vähegi niiskust saab(liiva puhul tekib veits aeglasemalt)seega niiskuseemaldaja(d) väga oluline,minu omal pritsi küljes olemas aga peaks panema ka kompressorile sest kui paar tundi jutti lasta siis hakkab ikkagi liiva ummistus tekkima just niiskuse toimel,aitab korra läbi puhumine.SBB hindadest ei tea ja uurin antud võimalust just sellepärast kas võimalik muuta,ilmselt plaan tellida see convert kit ja siis proovida kuidas toimib.