12-01-2012, 01:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2012, 01:28 AM ja muutjaks oli Tift.)
Uurisin mootorit pisut ligemalt. Kui käe külge saab, kes teab, mida huvitavat veel sealt välja tuleb: Siin on pildid, tegin küll õhtupoolikul, aga küllap saab aimu.
![[Pilt: dsc04445.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04445.jpg?w=490)
Esiots, all on see "intercooler", millest ennist juttu oli.
![[Pilt: dsc04446.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04446.jpg?w=490&h=367)
Külje pealt.
![[Pilt: dsc04449.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04449.jpg?w=490)
Hooratta, igavesti suur raske kolakas, eemaldasin natuke aega tagasi eesmärgiga teda töödelda.
![[Pilt: dsc04453.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04453.jpg?w=490&h=367)
Siin on näha väljalaskekollektor koos osaga veesärgist.
Alumisel pildil genekas, starteri taguots..
![[Pilt: dsc04458.jpg?w=490&h=452]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04458.jpg?w=490&h=452)
Pihustid:
![[Pilt: dsc04462.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04462.jpg?w=490&h=367)
Pumbad:
![[Pilt: dsc04461.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04461.jpg?w=490&h=367)
Kütusepumpade latt on ühendatud seadeldisega, mida juhib kiirusehoidja, ilmselt tsentrifugaalset tüüpi. Seal vahel on veel ka üks magnetlüliti, mis tõenäoliselt on ühendatud avariilülititega - veetase, õlitase, temperatuurid. Töötab ju generaator enamuse ajast järelvalveta ja kui mõni elutähtis näitaja muutub, siis on parem mootor seisata, kui lasta kokku koosta.
![[Pilt: dsc04463.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04463.jpg?w=490&h=367)
Veel üks pilt pealtpoolt:
![[Pilt: dsc04464.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04464.jpg?w=490&h=367)
Kui kogu see lisade kogum mootorilt eemaldatud saab, siis järgi jääb tavaline 2-sil. vesijahutusega diiselmootor. Seda mul vaja oligi.
Ah jaa, valmistamisaasta on 1979, Riia Diiselmootorite tehas. Maksma läks 250 eur.
![[Pilt: dsc04445.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04445.jpg?w=490)
Esiots, all on see "intercooler", millest ennist juttu oli.
![[Pilt: dsc04446.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04446.jpg?w=490&h=367)
Külje pealt.
![[Pilt: dsc04449.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04449.jpg?w=490)
Hooratta, igavesti suur raske kolakas, eemaldasin natuke aega tagasi eesmärgiga teda töödelda.
![[Pilt: dsc04453.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04453.jpg?w=490&h=367)
Siin on näha väljalaskekollektor koos osaga veesärgist.
Alumisel pildil genekas, starteri taguots..
![[Pilt: dsc04458.jpg?w=490&h=452]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04458.jpg?w=490&h=452)
Pihustid:
![[Pilt: dsc04462.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04462.jpg?w=490&h=367)
Pumbad:
![[Pilt: dsc04461.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04461.jpg?w=490&h=367)
Kütusepumpade latt on ühendatud seadeldisega, mida juhib kiirusehoidja, ilmselt tsentrifugaalset tüüpi. Seal vahel on veel ka üks magnetlüliti, mis tõenäoliselt on ühendatud avariilülititega - veetase, õlitase, temperatuurid. Töötab ju generaator enamuse ajast järelvalveta ja kui mõni elutähtis näitaja muutub, siis on parem mootor seisata, kui lasta kokku koosta.
![[Pilt: dsc04463.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04463.jpg?w=490&h=367)
Veel üks pilt pealtpoolt:
![[Pilt: dsc04464.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc04464.jpg?w=490&h=367)
Kui kogu see lisade kogum mootorilt eemaldatud saab, siis järgi jääb tavaline 2-sil. vesijahutusega diiselmootor. Seda mul vaja oligi.
Ah jaa, valmistamisaasta on 1979, Riia Diiselmootorite tehas. Maksma läks 250 eur.