12-01-2012, 18:52 PM
Mitte,et ma oleksin isenokitsemise vastu,aga kas sa üldse kuskil pädevas remondi kohas oled ka käinud? Sest igasugused "ma arvan,ja mulle tundub" teemad kui sellele järgneb varuosa-/aja- jm. kulud võivad minna suureks ja sa ei pruugigi asja korda saada.
Teiseks kogu see möllamine kus käid ühe tegija juures ühte juppi kontrollimas teise juures teist on ka siuke metsik peavalu.
-----------------
Minu enda diislisaaga oli kunagi BMW 324TD. Kapoti all oli diislilõhn ja loik jäi alla. Peale tagasivoolu voolikute vahetuse ma ise ei osanud siis midagi rohkem teha. Viisin siis United Motorsisse kontrolli. Seal tehti mulle miskit 400krooni eest diagnostikat ja selgus,et pumbakaane tihend lekib. Nemad ise ei remondi vaid pakkusid,et keeravad 18K krooni eest uue pumba. Siis lihtsalt sõbraga otsisime Boschi remondi komplekti sellele pumbale ja vahetasime ise tänu internetist leitud materjalile need tihendid ära. Ja kõik saigi korda.
Võib olla kõlab küll rumalalt aga ennem kui midagi üldse remontima või vahetama hakkad siis pead 90% kindel olema selles!
Teiseks kogu see möllamine kus käid ühe tegija juures ühte juppi kontrollimas teise juures teist on ka siuke metsik peavalu.
-----------------
Minu enda diislisaaga oli kunagi BMW 324TD. Kapoti all oli diislilõhn ja loik jäi alla. Peale tagasivoolu voolikute vahetuse ma ise ei osanud siis midagi rohkem teha. Viisin siis United Motorsisse kontrolli. Seal tehti mulle miskit 400krooni eest diagnostikat ja selgus,et pumbakaane tihend lekib. Nemad ise ei remondi vaid pakkusid,et keeravad 18K krooni eest uue pumba. Siis lihtsalt sõbraga otsisime Boschi remondi komplekti sellele pumbale ja vahetasime ise tänu internetist leitud materjalile need tihendid ära. Ja kõik saigi korda.
Võib olla kõlab küll rumalalt aga ennem kui midagi üldse remontima või vahetama hakkad siis pead 90% kindel olema selles!