13-01-2012, 22:33 PM
Võibolla loll mõte, aga teoreetiliselt peaks ju toimima..
Kargas siis täna pähe selline mõte, et mis siis kui käitada mõnd tavalist, siukest väiksema(1800-2000cm3) töömahuga automootorit kõrvalise jõuallikaga? Idee poolest peaks olema ju võimalik nukkvõlli asendit rihmast või ketist nii palju "valeks" keerata, et väljalaskeklapp avaneks suruõhu tootmiseks vajalikul hetkel. Kõne alla tuleks see muidugi mootori puhul, millel nuka vale asetuse puhul klapid kohe pähe ei käi...Väljalaskekollektorist aga viiks toru survepaaki ja sealt edasi juba vajalikku kohta. Tulemuseks peaks ju olema keskmisest võimsam kompressor.
Selle asja juures on kindlasti rohkem nüansse ja võibolla üldse liiga keeruline, aga siin küsikski nüüd targemate nõu ja arvamust! Kas oleks teostatav?
Kargas siis täna pähe selline mõte, et mis siis kui käitada mõnd tavalist, siukest väiksema(1800-2000cm3) töömahuga automootorit kõrvalise jõuallikaga? Idee poolest peaks olema ju võimalik nukkvõlli asendit rihmast või ketist nii palju "valeks" keerata, et väljalaskeklapp avaneks suruõhu tootmiseks vajalikul hetkel. Kõne alla tuleks see muidugi mootori puhul, millel nuka vale asetuse puhul klapid kohe pähe ei käi...Väljalaskekollektorist aga viiks toru survepaaki ja sealt edasi juba vajalikku kohta. Tulemuseks peaks ju olema keskmisest võimsam kompressor.
Selle asja juures on kindlasti rohkem nüansse ja võibolla üldse liiga keeruline, aga siin küsikski nüüd targemate nõu ja arvamust! Kas oleks teostatav?

Taivo
55624799