14-01-2012, 15:18 PM
Selline asi täitsa oli olemas 51 mootori baasil.
Seal käisid 2 silindrit ja 4 pumpasid.
Pumpavatel silindritel on 2 nukki vastamisi ja kaanel põlemiskamber väiksem tunduvalt.
Kasuteguri tõstmiseks peab põlemiskambri ajama minimaalseks ja saab küll teha kompressori niimoodi.
Eriti kaval oleks T-40 mootori baasil teha.Nukkvõllile teine nukk juurde tekitada
ja väljalaskeklapile kõvem vedru panna ja saab õhku nii et tapab.
See diisli kulu ka suht väike näiteks liivapritsiga lased ju ainult 3-4 tundi ja lisaajami tegemine mõtetu.
Seal käisid 2 silindrit ja 4 pumpasid.
Pumpavatel silindritel on 2 nukki vastamisi ja kaanel põlemiskamber väiksem tunduvalt.
Kasuteguri tõstmiseks peab põlemiskambri ajama minimaalseks ja saab küll teha kompressori niimoodi.
Eriti kaval oleks T-40 mootori baasil teha.Nukkvõllile teine nukk juurde tekitada
ja väljalaskeklapile kõvem vedru panna ja saab õhku nii et tapab.
See diisli kulu ka suht väike näiteks liivapritsiga lased ju ainult 3-4 tundi ja lisaajami tegemine mõtetu.