15-01-2012, 04:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2012, 06:43 AM ja muutjaks oli Tort.)
Tere
Rege rauta suvel... Palun abi. Sooviks seisnud kopika suveks sõitma panna.
On üks aku, mis on suurusjärk 4-5 aastat "toatemperatuuril" seisnud auto peal maa-aluses garaasis ilma laadimata, klemmid maas. Ja nüüd see kevad oleks soov masin käima panna. Kas sellest samast akust võiks asja saada kui laadija taha panna või on ta ammu surnud? Dest. vett jätkub, seda saab ikka kallata. Tegemist on nn.lääne akuga, kui peaks oluline olema.
Samas on ka küsimused sigulli õli kohta. Momendil on sees see "sinises kanistris vene õli".Lugesin kunagi sigulli klubi postitusi aga sealt ei saanud vastust. Kopikas on umbes 35 tuhat sõitnud ja olen kuulnud vastakaid arvamusi õli kohta, et mida siis ikkagi panna? Mõned ütlevad et a la kamazi õli, aga ma kahtlustan et see käib mingite sõelapõhjade ja kohviveskite kohta, et hea paks. Õlivahetus oleks vaja loomulikult teha, seega kas mõni korralik tänapäevane mineraalõli oleks sobilik? Sõitu on alla 1000 km järgmine suvi kindlasti.
Jahutusvedeliku vahetaks ka. Ei ole kursis, mis see sigulli mark on, aga valik on ilmselgelt sinise ja punase vahel. Ega lada küsi vist? Sinine on sees momendil aga vana.
Kas peaks ka pidurivedeliku vahetama ja läbi pumpama? Eriti ei sooviks. See on alates aastast 81 seal sees. Kui olulist vahet pole (sest lada pole ralliauto, vaid uunikum), siis ei vahetaks hea meelega.
Milliseid probleeme võib käivitamisel ja sõitmisel veel selle autoga ette tulla (peale jagaja ja süütepooli, mis on läbi elatud)? Küünlajuhtmed on vahetatud ja küünlad on ka "uued", mitte ajalise vanuse mõttes.
Panin "tiiseri" ka, aga pole just hea pilt mobiiliga pimedas käevärinal. Muidu eksport kopikas on, taga on tuhatoosid ja puha. Tehase tagaklaasi soojendus...
Parimat!
Rege rauta suvel... Palun abi. Sooviks seisnud kopika suveks sõitma panna.
On üks aku, mis on suurusjärk 4-5 aastat "toatemperatuuril" seisnud auto peal maa-aluses garaasis ilma laadimata, klemmid maas. Ja nüüd see kevad oleks soov masin käima panna. Kas sellest samast akust võiks asja saada kui laadija taha panna või on ta ammu surnud? Dest. vett jätkub, seda saab ikka kallata. Tegemist on nn.lääne akuga, kui peaks oluline olema.
Samas on ka küsimused sigulli õli kohta. Momendil on sees see "sinises kanistris vene õli".Lugesin kunagi sigulli klubi postitusi aga sealt ei saanud vastust. Kopikas on umbes 35 tuhat sõitnud ja olen kuulnud vastakaid arvamusi õli kohta, et mida siis ikkagi panna? Mõned ütlevad et a la kamazi õli, aga ma kahtlustan et see käib mingite sõelapõhjade ja kohviveskite kohta, et hea paks. Õlivahetus oleks vaja loomulikult teha, seega kas mõni korralik tänapäevane mineraalõli oleks sobilik? Sõitu on alla 1000 km järgmine suvi kindlasti.
Jahutusvedeliku vahetaks ka. Ei ole kursis, mis see sigulli mark on, aga valik on ilmselgelt sinise ja punase vahel. Ega lada küsi vist? Sinine on sees momendil aga vana.
Kas peaks ka pidurivedeliku vahetama ja läbi pumpama? Eriti ei sooviks. See on alates aastast 81 seal sees. Kui olulist vahet pole (sest lada pole ralliauto, vaid uunikum), siis ei vahetaks hea meelega.
Milliseid probleeme võib käivitamisel ja sõitmisel veel selle autoga ette tulla (peale jagaja ja süütepooli, mis on läbi elatud)? Küünlajuhtmed on vahetatud ja küünlad on ka "uued", mitte ajalise vanuse mõttes.
Panin "tiiseri" ka, aga pole just hea pilt mobiiliga pimedas käevärinal. Muidu eksport kopikas on, taga on tuhatoosid ja puha. Tehase tagaklaasi soojendus...
Parimat!