19-01-2012, 20:32 PM
kõige tõenäolisem leke on muidugi tagasivoolust. sel juhul töötava mootoriga mingit pritsimist ilmselt ei näe, kuna surve suht olematu.
siis võib pritsida toru ja pihusti ühenduse vahelt. torud ju rauast, ehk jäigad ja tahavad hästi passitamist, et ilusti istuks. kui sa oled juba pihusteid maha-peale liigutanud, siis võib vabalt sealt tulla.
siis järgmine tõenäosus on, et pihusti ja kaane vaheline vaskseib on väsinud ja siis pritsib mitte pumba survega vaid mootori surve ajab veits kütet välja.
kõige viimane variant oleks pihusti enda lekkimine. ma bemmi pihustit vist polegi lähedalt vaadanud ja sõna kindlalt võtta ei julge, a üldjuhul vast pihusti korpus ise ikka ei leki küll.
ükski välisõhku toimuv lekkimine ei tohiks mootori häälele eriti mõjuda.
siis võib pritsida toru ja pihusti ühenduse vahelt. torud ju rauast, ehk jäigad ja tahavad hästi passitamist, et ilusti istuks. kui sa oled juba pihusteid maha-peale liigutanud, siis võib vabalt sealt tulla.
siis järgmine tõenäosus on, et pihusti ja kaane vaheline vaskseib on väsinud ja siis pritsib mitte pumba survega vaid mootori surve ajab veits kütet välja.
kõige viimane variant oleks pihusti enda lekkimine. ma bemmi pihustit vist polegi lähedalt vaadanud ja sõna kindlalt võtta ei julge, a üldjuhul vast pihusti korpus ise ikka ei leki küll.
ükski välisõhku toimuv lekkimine ei tohiks mootori häälele eriti mõjuda.