23-01-2012, 14:43 PM
Viga oli jah igas asjas. Keerasin kordamööda k6ikide pihustite torud maha , aga kolin ei kadunud. Selle tulemusena jooksid pihutite pesad naftat täis. Seega selgus , et juhtpihusti ja plokikaane vahest ajab gaase välja. Keerasin pihustit k6vemini ja enam see asi ei vahutanud seal. Kütust leikkis ülevoolu torudest. Voolikutel olid otsad ära veninud.
Kas keegi teab , kas ja kuidas mootori aju seda juhtpihustit kontrollib?
Kas siis kui ta mingit valet infot annab v6i siis kui ahelas on katkestus?
Ise m6tlen , et äkki on see pihusti ise vigane ja annab mingit vale inffi , kuna minekut ikka üldse ei ole.
Armatuuris on vastav tuluke , mis mootori käivitades kustub.
Kolina kohta arvaks nyyd et see tuleb siiski hüdrot6ukuritest , kuna külma mootoriga kui öli veel vedel pole siis kolinat ei ole.
Kas keegi teab , kas ja kuidas mootori aju seda juhtpihustit kontrollib?
Kas siis kui ta mingit valet infot annab v6i siis kui ahelas on katkestus?
Ise m6tlen , et äkki on see pihusti ise vigane ja annab mingit vale inffi , kuna minekut ikka üldse ei ole.
Armatuuris on vastav tuluke , mis mootori käivitades kustub.
Kolina kohta arvaks nyyd et see tuleb siiski hüdrot6ukuritest , kuna külma mootoriga kui öli veel vedel pole siis kolinat ei ole.
Pole midagi targemat teha