2-sil. diisel
#29

(30-01-2012, 16:42 PM)2715 Kirjutas:  Ikkagi mis on selle mootori eelised teistega võrreldes?
Puudused paistavad aga välja.
Näiteks ainulaadne asi, millele pole varuosi saada.
Teiseks väike võimsus oma kaaluga võrreldes ja kolmandaks väga keeruline ehitus.
Näiteks eraldi kõrgsurvepumbad kummalegi silindrile.
Kõike eeliseid ei saa praegu välja tuua, tõenäoliselt saab kokkuvõtteid teha alles pärast masina valmimist. Kuid esialgselt võib öelda, et puudusteta asju ei ole ilmas olemas. Esiteks muretsesin selle mootori seepärast, et lihtsalt sattusin juhuse tahtel sellega kokku. Ei ole mõtet salata, et midagi sellist ka otsisin.
Teistega ei saa seda võrrelda. Ja pole vajagi.
Ainulaadsusest on asi suht kaugel. See, et Eestimaal neid vähe on ei tähenda, et suurel naabril neid vähe on. Varuosi pakutakse lausa hulgi.
Väike võimsus? Noh, palju mul ühe väikse traktori tarvis seda võimsust ikka tarvis läheb. 12 hj on suht piisav. Samas - kütusekulu - 250-260 ml tunnis 1500 rpm juures!?
Suur kaal? Mu meelest peab traktoril kaalu olema ja seepärast on see kaal igatahes suur pluss - ei pea muretsema lisaraskuste pärast. Neid pole lihtsalt tarvis.
Ehitus on sel mootoril samasugunem, nagu igal teisel diiselmootoril. Nukkvõllil on vaid lisanukid pihustipumpade tarbeks.
Tankimootoritel kasutati sarnaseid asju ja see oli kasulik - kui üks pump või pihusti üles ütles, ei jäänud masin ripakile, ülejäänud rassisid edasi...
Olen tihedalt Deutz-i mootoritega kokku puutunud ja kursis selle süsteemi puudustega Deutzil. Neil ei ole näiteks kütuse tagasivoolu - kõik kogused on täpselt reguleeritud. On juhtunud, et räpase kütuse tõttu ummistub pihusti, pump ehitab surve üles ja midagi peab järele andma. Tavaliselt on see kütusetoru pöörde koha pealt, halvema variandi korral lendab kinnikiilunud pump mootorilt minema, rebides endaga kaasa kaks kinnituspolti, või tõmbab nad pooleks.
Minu mootoril on tagasivool kenasti olemas...
Lisaks - mul on kavas muretseda veel üks samasugune mootor, eemaldada ebavajalik ja konserveerida...arvake ära, mis eesmärgil Smile!
Ja veel - mootor on kokku pandud suures osas laial Venemaal saadaolevatest detailidest (genekas, starter, termostaat jne). Seepärast ei ole vaja eriliselt pead valutada osade pärast.


Vasta


Sõnumeid selles teemas
2-sil. diisel - Autor: Tift - 03-11-2011, 19:26 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 03-11-2011, 21:27 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Kroomtiib - 04-11-2011, 01:33 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 04-11-2011, 09:05 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 05-11-2011, 09:49 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Kroomtiib - 05-11-2011, 22:10 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 05-11-2011, 23:48 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 26-11-2011, 23:46 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 09-01-2012, 23:47 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Isapull - 09-01-2012, 23:54 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 10-01-2012, 00:16 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 12-01-2012, 01:26 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Isapull - 12-01-2012, 01:45 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: motamees - 12-01-2012, 01:49 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 12-01-2012, 07:03 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: vanakala - 12-01-2012, 11:18 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: ahtos - 12-01-2012, 11:53 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 12-01-2012, 13:32 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: vanakala - 12-01-2012, 15:32 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: vanakala - 14-01-2012, 05:03 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 29-01-2012, 21:10 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Vana7 - 14-01-2012, 08:04 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Wiki432 - 14-01-2012, 13:22 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: vanakala - 30-01-2012, 11:23 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: 2715 - 30-01-2012, 16:42 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 30-01-2012, 23:09 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: traatjalg - 30-01-2012, 17:40 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: 2715 - 30-01-2012, 19:42 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: traatjalg - 30-01-2012, 21:59 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Romka - 25-02-2012, 22:05 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 26-02-2012, 01:19 AM
RE: 2-sil. diisel - Autor: pen.skar - 26-02-2012, 12:30 PM
RE: 2-sil. diisel - Autor: Tift - 26-02-2012, 18:13 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne