05-02-2012, 22:53 PM
(29-12-2011, 22:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas: Infot Jumzist, millel veab esisild. Uurisin ja puurisin pikalt ja laialt. Vastus mis sain on veidike lootusetu kuid pole vist midagi teha. Nimelt Jumzi tehasest tulid osad masinad millel oli tõesti esisilla vedu ja eestis ka neid 5-6 tykki, aga sellel masinal on käigukast juba tehases teistmoodi kokku pandud ja tavajumzile ei ole võimalik esisilda vedama panna. Võimalus on muidugi veel hüdrovedu, aga sellesse minul usku pole. Muidugi pidi Ukraina ja Ungari neid täis olema, aga sealt transport võib kalliks osutuda. Aga igatahes pidi olema selline varjant J äärmiselt tugev ja vastupidav. Eks paistab e4hk on ka lähemal selline masin pakkumisel.Nutikad meistrimehed on teinud sellise metsaveoks sobiva Jumzi. Esisilla veoga jumz on isegi venemaal haruldus ning tavalisele Jumzile esisilla veo ehitamine on keerukas töö sest originaal osasid saada pole ning peab ise midagi kokku kombineerima.Metsaveo belarussidele on näiteks alla pandud veoauto gaz-66 esisild ning esirattad saksa E silokombaini omad.Pidi palju vastupidavam ja parema läbivusega olema kui originaal esisillaga belarus.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.