09-02-2012, 22:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2012, 22:45 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(09-02-2012, 21:23 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Ja ega seda piiritust tuleb ju ka millegist ajada,ega see kraavivesi pole...Parim toore pidi olema külmavõetud ja mädanema läinud kartul.
Sakslased ajasid sõja ajal ühest s-tähega asjast, mis söök enam polnud

Piiritusel oleks üks eelis veel - kui teed valmis, siis võid mitmele masinale valada. Gaasiseadet nii lihtsalt ümber ei tõsta.
Üks idee oleks veel, isegi kaks - biogaasi tootmine peaks olema lihtsam kui piirituse või mootorikütuseks kõlbuliku puugaasi oma. Teine oleks vesinik.
Ja jõuamegi tagasi lugupeetud kaasfoorumlase soovituseni ajada asi kõigepealt balloonigaasil käima. Kui see hästi õnnestub, siis võib edasi leiutada.
Puugaasist veel niipalju, et mootori jaoks kõlbuliku gaasi tegemine erineb puugaasi- ehk pürolüüskatlast ikka nagu öö ja päev. Katlas kama kõik, kui puu enamvähem kuiv, siis gaas tuleb nagu on, põleb ära ja kogu moos.
Mootori jaoks tuleb tulikuum gaas läbi lasta kahest filtrist, jäme- ja peenfiltrist, kus eraldatakse tuhk, tahm ja muud tahked osised.
Siis eraldatakse veeaur, mida paratamatult ka tekib. Siis tuleb kõrge temperatuuriga gaas veel maha jahutada. Alles nüüd saab gaasi mootorini juhtida ja tekitada vajaliku koostisega segu. Iga nimetatud operatsiooni jaoks on vaja parajat tünni, mis peab vastu nii kõrgele temperatuurile kui söövitavatele ainetele, mis paratamatult tekivad. Tuhk, va leheline ju sööb rauda päris hästi. Õige materjal on minu teada roostevaba.
Discovery peal oli kunagi saade, kus ökoleiutajad asja valmis tegid, hulga vaeva nägid, aga ise autot gaasiga käima ei saanudki. Alles appi kutsutud kogemustega spetsialist sai auto käima. Tünnide-torude rägastik täitis parasjagu pikapi kasti.
Puugaas oli tegija II MS ajal, kus küsimus ei olnud bensiini hinnas vaid kohati seda lihtsalt EI OLNUD. Oli valida, kas kaeramootor või puugaas.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.