12-02-2012, 21:50 PM
Minu teada näitab oktaanarv bensiini detonatsiooni kindlust.
Mida suurem arv, seda rohkem kuuma talub.
Ehk siis kui panna madala surve astmega mootorisse nn kangemat bensiini ei tohiks vahet olla, kui aga vastupidi toimetada võib igasugu huvitavaid asju juhtuda...
Muidugi ei tee paha, kõvema oktaaniarvuga bensiini kasutades, süüde varasemaks timmida,parema ja täielikuma põlemise huvides.
Mida suurem arv, seda rohkem kuuma talub.
Ehk siis kui panna madala surve astmega mootorisse nn kangemat bensiini ei tohiks vahet olla, kui aga vastupidi toimetada võib igasugu huvitavaid asju juhtuda...
Muidugi ei tee paha, kõvema oktaaniarvuga bensiini kasutades, süüde varasemaks timmida,parema ja täielikuma põlemise huvides.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?