13-02-2012, 23:29 PM
Ärge paanitsege nii hirmsasti selle vastupidavuse pärast.
Sel ajal tehti asjad kahekordse varuga ja kui tõsta surveastet näiteks 8 peale ei juhtu küll midagi erilist peale võimsuse tõusu.
Vaadake selle mootori kepsu tööpinda ja näiteks mõne kaasaegse tsiklimootori kepsu tööpinda ja põhjendage miks ei kesta 2x suurema pinnaga kepsulaager poole väiksemate koormuste all ja kuumeneb ja nii edasi.
Vahepeal on ka õlid paranenud pisut nagu.
10-20% lisa on seal igatahes olemas töökindlalt mitte piiri peal kuna on ikkagi surveõlitus sel mootoril.
Muidugi õlifiltri võiks asendada mõne tänapäevasega et see õli puhas püsiks.
Sel ajal tehti asjad kahekordse varuga ja kui tõsta surveastet näiteks 8 peale ei juhtu küll midagi erilist peale võimsuse tõusu.
Vaadake selle mootori kepsu tööpinda ja näiteks mõne kaasaegse tsiklimootori kepsu tööpinda ja põhjendage miks ei kesta 2x suurema pinnaga kepsulaager poole väiksemate koormuste all ja kuumeneb ja nii edasi.
Vahepeal on ka õlid paranenud pisut nagu.
10-20% lisa on seal igatahes olemas töökindlalt mitte piiri peal kuna on ikkagi surveõlitus sel mootoril.
Muidugi õlifiltri võiks asendada mõne tänapäevasega et see õli puhas püsiks.