14-02-2012, 13:46 PM
Ei ole kuulnud, et GAZ-i mehed niimoodi oleks teinud, küll aga ZIL-i juhid. Mina tean küll kallurimeeste jutte, teiste kohta ei oska kommenteerida. Tolleaegsetel masinatel polnud ühelgi koormusregulaatorit ja väidetavalt pidi ZIL-i õhujaotus olema selline, et esipidurid blokeerisid libedal rattad enne, kui tagapidurid asjalikult rakenduda jõudsid. Seejärel ei olnud ülekoormatud kallur enam keeramisaltis ja suundus otse. Virgad kruttisid pidurid pöörast maha, laisad keerasid vooliku kambri küljest lahti, panid 5 kopikat vahele ja voolik külge tagasi. Virkade pidurid rakendusid veelgi suurema viivitusega, kui tavalinu õhkpidur (õhul tuli täita ka esikambrite maht täispikkuses), laiskadel oli miilitsahirm, kes auto ette maha kükitade käskis pidurile vajutada ja jälgis kambrite liikumist.
Kogu info rahvasuust, endal vastavad kogemused puuduvad.
Kogu info rahvasuust, endal vastavad kogemused puuduvad.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.