14-02-2012, 16:49 PM
(13-02-2012, 23:29 PM)2715 Kirjutas: Ärge paanitsege nii hirmsasti selle vastupidavuse pärast.
Sel ajal tehti asjad kahekordse varuga ja kui tõsta surveastet näiteks 8 peale ei juhtu küll midagi erilist peale võimsuse tõusu.
Vaadake selle mootori kepsu tööpinda ja näiteks mõne kaasaegse tsiklimootori kepsu tööpinda ja põhjendage miks ei kesta 2x suurema pinnaga kepsulaager poole väiksemate koormuste all ja kuumeneb ja nii edasi.
Vahepeal on ka õlid paranenud pisut nagu.
10-20% lisa on seal igatahes olemas töökindlalt mitte piiri peal kuna on ikkagi surveõlitus sel mootoril.
Muidugi õlifiltri võiks asendada mõne tänapäevasega et see õli puhas püsiks.
Kas siis mootor on nii halvasti projekteeritud,et 8sase surveastme juures hakkab juba 98 jooma?
Sa võid panna ka 3x suurema laagri aga kui pesa ja võll on suure lõtkuga siis ikkagi lõppeb seal kogu pidu väga vara.
---------
Võib olla olen ise lihtsalt kriitline igasuguse modifitseerimise koha pealt