14-02-2012, 20:12 PM
(14-02-2012, 16:49 PM)Gravity Kirjutas: Kas siis mootor on nii halvasti projekteeritud,et 8sase surveastme juures hakkab juba 98 jooma?
Sa võid panna ka 3x suurema laagri aga kui pesa ja võll on suure lõtkuga siis ikkagi lõppeb seal kogu pidu väga vara.
---------
Võib olla olen ise lihtsalt kriitline igasuguse modifitseerimise koha pealt
Ega seda ei teagi kas 8 on maksimaalne või mitte aga ma lähtusin loogikast, et kuna on püstklappidega mootor ja alumine pool ehk silinder on malm, ning põlemiskanber pole just ideaalse kujuga võiks 8 olla täiesti ohutu piir.
Kui on asjatundlik omanik ja tunneb ära detoneerimise võiks ka 10 soovitada kuna paljud Gaz-51 mootorid sõidavad krossi surveastmega 10-11.Tahtes veel parandada seda mootorit oleks tark teha uus kollektor et küttesegu üle ei kuumeneks.Samuti on sel mootoril nukkvõlli kraadid selleks head, kuid klapitõus ainult 8mm ja ma olen nõus esitama väljakutse, et ma saan sellest mootorist 4hj asemel kätte 8 ja see mootor kestab seda.
Loomulikult on sel mootoril keps ilma saaleta ja kui lased juba lõtku sisse siis ega teda kauaks pole jah kui pöördeid ka tõsta veel.
Aga mida manuaal ütleb selle kohta?
Igal õlivahetusel eemaldada karteri luuk ja puhastada õlifilter ja asendada element uuega.
Samuti kontrollida kepsulaagri lõtku ja vajaduse korral eemaldada sealt vahelehti.
Arvestame ka olusid, kuhu see mootor on projekteeritud.Pandi siis karterisse seda mis kätte sattus ja ka paaki valati seda mis olema juhtus ning kes unustas õhuavad kinni ja kes ei võtnud vaevaks kunagi silindrite ja kaane ribisid puhastada ja venelaste üldine tehnikatundmine on nagu on.
Neisse oludesse ei olnud mõeldav teha suurema liitrivõimsusega mootorit ja seega ta selline on mitte et oleks tehtud inseneritöö nüüd eriti halvasti.