24-02-2012, 23:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2012, 00:06 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
Aeglustusklapp on ikka stutsis olev peene otsaauguga õlisurvel 5-10 mm liikuda saav torujupp. Kui voolikuvahetusel õnnestub see ära kaotada, hakkab riist allalaskmisel matsuga maha tulema. Kuul on õlivoolu lukustamiseks siis kui kolb oma nükiga teda avatuna ei hoia. Kolb hoiab kuuli avatuna seni kuni õlisurve teise kolvi otsa taga on. Õõnespoldi sakid ei tee aeglustamise heaks midagi, on vaid kuulist õli möödalaskmiseks. Sakiga kuulipesad on väljaspoole, sissepoole kuuli on ainult keskavaga. Kui õnnestub ühelt poolt kuul ära kaotada, hakkavad anomaaliad pihta. Kolb jookseb niipalju välja, et nükk jääb kuulipessa kinni ja ei mõtlegi õli teisipidi enam liikuma lasta või ei jää riist üles pidama.