02-03-2012, 10:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2012, 10:56 AM ja muutjaks oli unimüts.)
(02-03-2012, 10:37 AM)Envir Kirjutas: Lahendatud on ühe tavalise silindriga. St juba teoorias seda, et rataste pööramine ühes suunas toimub kiiremini kui teises suunas. Videolt näha ka ilusti. Omatehtud samkompunnil võib-olla rahuldaks, aga tehase toodangult ootaks paremat lahendust.
Huvitaval kombel aga paar asja on harjumuspärased.
Jah tundub et pööramine paremale toimub aeglasemalt kahel põhjusel.
a) rooli keeramine paremale on aeglasem.
b) tavalise silindri kokkutõmbamise juures pole ju survet ollagi. Lahtisurumisel aga jõud taga. Ja paremale keerates jõudu pole.
Kuid silindrikinnitused silindrikinnitusteks ja silinder silindriks. Need põhimõttelt sama kohapeal ju ka t30-a80 masinal ja seal ka ühele poole pööramisega probleemid.
Minu teema oli rohkem pööratud roolikarbile. Kujult disainilt tundub vähemalt minule, et tegu on belarus 300 roolikarbiga?? Ehk teisisõnu t25a export variant t30-a69 millele läkski silindriga keeramine juba alguses peale.
http://www.youtube.com/watch?v=PuA6Xr_f4...re=related
Mu kogu teema point oli, et ehk tasuks vana roolikarp minema lennutada ja hoopis silindri peale üle minna..
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
