05-03-2012, 02:05 AM
Natuke veel targutan, Mis värvi on säde? Peaks olema sinine. Kui on oranzikas , siis kondensaator läbi. vahepeal võta küünlad maha, kui on märjad, siis põleta võimalusel puhtaks , saab ka tavalisel gaasipliidil teha asetad metallosa leegi sisse ja siis ootad, kuni kergelt punaseks hakkavad minema. küünal peaks olema heledam pruun ja matt, kui must ja läikiv, siis küünlad märjad ja ei taha kuidagi käima minna. Või pane uued küünlad. Mossel peaks eeltakisti sildamine käima läbi starteri klemmi. samas, kui see jamab siis käima peaks ta ikkagi minema.
See, et pinge natuke langeb kui starterit annad , peaks loomulik olema ja kui pikalt käiata, läheb iga starter soojaks. samas see teadmine ei välista, et viga starteris ei või olla.
Aga, kui säde on sinine, küünlad kuivad,süütemoment paigas,kontaktivahe paigas, siis proovi vändaga käivitada nagu vanakooli värk,kui nii läheb käima siis tõesti võib viga olla kusagil starteris või selle vooluringis.
Võid ka katsetada tõmmates juhtme otse aku pealt süütepoolini, nii välistad probleemid ülejäänud juhtmestikus.Ainult pea meeles, et kui kontaktid on koos siis põhimõtteliselt on tegemist lühisega ja kui pikalt jätad juhtme külge võib tulla ebameeldivusi.
See, et pinge natuke langeb kui starterit annad , peaks loomulik olema ja kui pikalt käiata, läheb iga starter soojaks. samas see teadmine ei välista, et viga starteris ei või olla.
Aga, kui säde on sinine, küünlad kuivad,süütemoment paigas,kontaktivahe paigas, siis proovi vändaga käivitada nagu vanakooli värk,kui nii läheb käima siis tõesti võib viga olla kusagil starteris või selle vooluringis.
Võid ka katsetada tõmmates juhtme otse aku pealt süütepoolini, nii välistad probleemid ülejäänud juhtmestikus.Ainult pea meeles, et kui kontaktid on koos siis põhimõtteliselt on tegemist lühisega ja kui pikalt jätad juhtme külge võib tulla ebameeldivusi.