05-03-2012, 10:46 AM
Hmm. Miks mitte panna sellele peale üldse sissepritse? Sisi pole ju vahet mis kalde alla see kollektor jääb? Kui elektrit ei jaga siis panna kasv6i audi 80 mehhaniline sissepritse.
Mina aga teeks need mootrikäpad ja käigukasti kinnitused ringi ja keeraks mootori õigeks. V6ibolla nüüd hakkab õhk ka sinna ülespoole olebvasse kolektri veesärki kogunema jne.
No ja kolmas halb idee on see vene karbuss. Kui huvi , siis v6in soodsalt müüa 84a. civicu karbussi , millel absoluutselt puudub see vooliku majandus ja vist oli isegi veel käsitoores ,saab maksimaalse ökonoomsuse+mineku.
Teine karbuss mida v6iks uurida asub audi 80 b3 kapoti all ja tootjaks on keihin. see on ka käsitoorega karbuss ja ilma suurema voolikumajanduseta.
Elu on näidanud ,et vene karbussid ei kõlba kuhugi.
Mina aga teeks need mootrikäpad ja käigukasti kinnitused ringi ja keeraks mootori õigeks. V6ibolla nüüd hakkab õhk ka sinna ülespoole olebvasse kolektri veesärki kogunema jne.
No ja kolmas halb idee on see vene karbuss. Kui huvi , siis v6in soodsalt müüa 84a. civicu karbussi , millel absoluutselt puudub see vooliku majandus ja vist oli isegi veel käsitoores ,saab maksimaalse ökonoomsuse+mineku.
Teine karbuss mida v6iks uurida asub audi 80 b3 kapoti all ja tootjaks on keihin. see on ka käsitoorega karbuss ja ilma suurema voolikumajanduseta.
Elu on näidanud ,et vene karbussid ei kõlba kuhugi.
Pole midagi targemat teha