10-03-2012, 20:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2012, 22:03 PM ja muutjaks oli stihl.)
(09-03-2012, 23:48 PM)Tom Kirjutas: ...kogemuste puudumistel ei oska ise ka muud väita ega ka vastu vaielda...
Palun selgita, miks üldse peab alati muud väitma või vastu vaidlema...?
Vahel võid ju mõne asja ka lihtsalt kõrva taha panna, et ahsoo, et ka nii on võimalik...
Eriti, kui kogemusi antud alal väga pole...???
(P.S. Samal ajal on vaja koguaeg viriseda, miks taastajad oma projekte siin foorumis väga ei kajasta: sellepärast ei kajastagi, et alati leidub mõni, kes "vastu vaidleb" või "muud väidab"...
Tegijad lihtsalt ei viitsi vaielda, neil on samuti miskit "muudki" teha...)
Panin selle võimaluse siia kirja, sest olen aastaid maadelnud probleemiga, et õhukest plekki on raske ilma teda deformeerimata vanast värvist puhastada...Ehk on kellelegi veel abiks.
Ainuke maaler, keda ma usaldan ja kes peaaegu kõik mu projektid ka värvinud on, ütleb, et isegi kui ma tagatiiva nurklihvijasse kinnitatud traatharjaga üle lasen, on see juba pisut loppis ning ta peab seda pahteldama hakkama...Rääkimata igasugustest liivapritsidest.
Mis ei ole hea, sest autod ei pea ju koosnema pahtlist. Ja ma usun teda.
Seekord arvas ta, et tulemus on hea. Vähemalt käega katsudes. (sest minuarust ta mitte kunagi ei vaata värvitavat eset, vaid libistab käega üle...pilk kuhugi mujale suunatud...Aga vblla mulle ka tundub...)
Kokku küsiti 1150 kehtivat raha.
Mis ei ole odav, aga selge on ka see, et vanade autode taastamine ei ole, kui klassikuid tsiteerida, pruudi emapalgast teostatav...
P.S. Loomulikult, igasugu raame, õõtshoobasid, vedrusid, gaz69-aid jne paksemast materjalist detaile võib vabalt puhastada ka edaspidi haavlipritsis ning nendega ei juhtu midagi.
P.S. 2. Roostehuvilistele veel teadmiseks, et sooda roostet ei eemalda ja imet ei sünni...
Vblla lahtisema tuiskab maha, aga pinnarooste jääb ikka peale.
Aga selle pinnakaga saab vast iga autorestauraator ise hakkama; muid meetodeid kasutades...
Põhiline on see, et asja rikkumata saad näha, millega töötad. Ja kontsentreeruda olulistele kohtadele.