11-03-2012, 23:28 PM
(11-03-2012, 20:40 PM)Mahno Kirjutas: Ilmselt on mootori töö häiritud, sõltuvalt kulumise astmest. Minu lemmikdiisel, millega ma kõige paremini kursis olen (ford transit, mehaanilise pumbaga) kulunud plunzriga lõpuks kaotab jõu ära, ei soovi soojalt käivitada ja lõpuks ei soovi üldse käia. Sümptomite tugevus sõltub kulumise astmest.
Kõrgsurvepump ei ole selline veepumba tüüpi lahendus, et varem või hiljem saadakse surve üles ja edasi on kõik hea. Kõrgsurvepump ja tema plunzripaar peab andma täpselt õige koguse kütust õige rõhu all täpselt õigel ajahetkel. Kulumine vähendab kõikide parameetrite täpsust.
Nu lihtsalt suurem enamus 15 aastat vanasid autosid vaevleb selle häda käes,et soojalt läheb kehvasti käima. Samas mootor töötab normaalselt ja kütusekulu jääb ka normi piiresse. -30 nega käivitamisest võib suht unistada ikkagi
Ideeliselt peaks saama plunzipaari kulumist korvata natukene pritsehetke varajasemaks keeramisegas?
Räägime siiski normaalselt kulumisest mitte sellest kuidas pump on omadega rooste või solkkütuse tõttu täitsa läbi.
