13-03-2012, 20:39 PM
eks treipink avitab seda massi vähendada kui peaks olema vajalik
ikka lihtsam kui nullist uus ketas teha.
jah sellise sidur+pidur lahenduse puhul nagu ka enne öeldud peab difri varustama kemppi lukuga
ok lahendus sidurile oleks nagu olemas - vähemalt mõte kuidas seda võiks teha aga nüüd see põhimõtteline küsimus - mida see üldse ja kui palju annab seal
kuna praktikas on palju leidnud tõestust lihtsalt piduriga pööramine siis mis "+" oleks nende sidurite lisamisel süsteemi.
ikka lihtsam kui nullist uus ketas teha.
jah sellise sidur+pidur lahenduse puhul nagu ka enne öeldud peab difri varustama kemppi lukuga
ok lahendus sidurile oleks nagu olemas - vähemalt mõte kuidas seda võiks teha aga nüüd see põhimõtteline küsimus - mida see üldse ja kui palju annab seal

kuna praktikas on palju leidnud tõestust lihtsalt piduriga pööramine siis mis "+" oleks nende sidurite lisamisel süsteemi.