02-01-2004, 16:00 PM
tegin kunagi võrrimootoriga sellise asja valmis, millel 3 ratast all. mini rattad ja isekeevitatud raam ereliukase raamidest. üks tagaratas vedas. kerge asi oli, aga 40 km/h kannatas sõita küll. kui vaja, siis kaenlasse ja kuhu iganes (kasvõi kolmandale korrusele).
rääkisin seda sellepärast, et põhimõtteliselt saaks täpselt sama skeemi kohaselt kasutada suuremat mootorit. soovitaksin kasutada kardi tagavõlli ja selle kinnitusi. veel üks nõuanne: ära sellist asja liiga kõrgeks aja. mootori kohal olevast raami \"rõhttalast\" (kuhu peale veel ka paak tuleb) saab loobuda. tuleb selle asemel panna kaks toru kummaltki poolt silindrit (plaanis kolmnurgakujuliselt). umbes silindrikaane kõrguselt. need jooksevad siis laienevalt taha, kuhu saab organiseerida tagavõlli kinnituse. annab raamile suurema jäikuse (ruumilise). paagi saab ka mujale, kui mootori peale panna. siis soojendab mootor ka sõitja \"hellasid kohtasid\".
rääkisin seda sellepärast, et põhimõtteliselt saaks täpselt sama skeemi kohaselt kasutada suuremat mootorit. soovitaksin kasutada kardi tagavõlli ja selle kinnitusi. veel üks nõuanne: ära sellist asja liiga kõrgeks aja. mootori kohal olevast raami \"rõhttalast\" (kuhu peale veel ka paak tuleb) saab loobuda. tuleb selle asemel panna kaks toru kummaltki poolt silindrit (plaanis kolmnurgakujuliselt). umbes silindrikaane kõrguselt. need jooksevad siis laienevalt taha, kuhu saab organiseerida tagavõlli kinnituse. annab raamile suurema jäikuse (ruumilise). paagi saab ka mujale, kui mootori peale panna. siis soojendab mootor ka sõitja \"hellasid kohtasid\".