24-05-2012, 15:47 PM
Ei tea, ka see raamat ikka nii tark ongi. Näiteks seegi lõik:
Üldse tundub jutt pigem selline "mina arvan, et on nii", mitte osutiga aparaatide mõõdetud tulemuste järgi kokku kirjutatud.
Tsitaat:See on tingitud asjaolust, et kütuse / õhu suhe on lahjem täisgaasiga kui pooleLaiatarbe karburaatorid on nii autodel kui ka mootorratasel ehitatud nii, et keskmistel pööretel segusiibri stabiilses olekus oleks lahjendatud segu. Kuna masin on eeldatavalt sellises olukorras oma kiiruse kätte saanud ja järgnevad kilomeetrid tuleb lihtsalt läbida ja võimalikult ökonoomselt, pole mootorist suurt võimsust vaja kätte saada. Selleks otstarbeks sobib veidi lahjendatud segu. Küll aga on nn. põhjagaasi korral (mäest tõus, hoovõtt möödasõidul jne.) tarvis maksimumvõimsust, tühja sellest ökonoomsusest. Selleks valmistatakse veidi rikastatud segu. Artiki jutu järgi aga antakse täisgaasiga kütust silindrisse hoopis vähem, kui poole gaasiga. Mis seal siis põleb? Või sportratastel on miskit teistmoodi?
ja kolm neljandiku gaasiga. Seega, vähem kütust satub mootorisse täisgaasiga ja ka
proportsionaalselt vähem õli on saadaval määrimiseks kolvile ajal, mil see
nõuab kõige enam määrimist. See tähendab, et pikkade sirgetega rajal pead sa kasutama rohkem õli kui kurvilisel rajal.
Üldse tundub jutt pigem selline "mina arvan, et on nii", mitte osutiga aparaatide mõõdetud tulemuste järgi kokku kirjutatud.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.