24-05-2012, 23:46 PM
Põhimõtteliselt on see õige, et tänavasõidumasinad käivadki lahjapoolsel segul aga see tähendab et ikkagi satub vähem õli mootorisse sel juhul.
Seega võiks alustada suhtest 1:20 ja alla selle pole vast enam mõistlik minna, kuna tüüpiline rollerimootor on õhkjahutusega ja liitrivõimsusega umbes 80 hj ja võiks liigituda suurema erivõimsusega mootorite alla.
See jutt on ringrajamootori kohta, kus täiskoormusele häälestamisel leitakse kompromiss bensiini jahutava toime ja õige segu vahel ja reeglina alla viimast 25% tehakse segu võimalikult rikkaks, et maksimaalselt jahutada mootorit pidurdusel ja kurvi sõites alla täiskoormuse.
Ehk siis õhu/kütuse suhe 1:10 on täitsa võimalik teatud reziimil.
Seega võiks alustada suhtest 1:20 ja alla selle pole vast enam mõistlik minna, kuna tüüpiline rollerimootor on õhkjahutusega ja liitrivõimsusega umbes 80 hj ja võiks liigituda suurema erivõimsusega mootorite alla.
See jutt on ringrajamootori kohta, kus täiskoormusele häälestamisel leitakse kompromiss bensiini jahutava toime ja õige segu vahel ja reeglina alla viimast 25% tehakse segu võimalikult rikkaks, et maksimaalselt jahutada mootorit pidurdusel ja kurvi sõites alla täiskoormuse.
Ehk siis õhu/kütuse suhe 1:10 on täitsa võimalik teatud reziimil.